شورای شهر

با افشاگری های اخیر صد در صد موافقم/حقوق من را هم رسانه ای کنید

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بحث افشای فیش های حقوقی نجومی حسابی بالا گرفته و اظهار نظرهای مختلفی در این خصوص صورت گرفته است. در این بین بحث اعلام اموال اعضای شورای شهر تهران و میران حقوق دریافتی آن ها نیز مطرح می شود که با استقبال بیشتر اعضاء مواجه شده است.

 

رحمت ا… حافظی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در خصوص فیش های حقوقی افشا شده گفت:واقعا آدم حیرت زده می شود وقتی چنین حقوق هایی را می شنود یا می بیند! به نظر من افشای فیش های حقوقی نجومی بهترین کاری بود که می شد انجام داد.چراکه مردم باید در جریان باشند تا دیگر کسی به خودش اجازه ندهد که چنین پول هایی را برای خودش بردارد.

 

عضو شورای شهر افزود:صد در صد چنین رفتارهایی علاوه بر اینکه مانع می شود که کسی به خودش جرات چنین کارهایی ندهد، از ضایع شدن حق مردم هم جلوگیری می کند.من با این کار موافق هستم و از این بابت واقعا خوشحال هستم که جلوی دادن چنین حقوق هایی گرفته می شود.

 

رحمت ا… حافظی در خصوص اینکه آیا موافق این هست که اعضای شورای شهر هم در این موضوع ورود کنند و اموالشان و فیش های حقوقی شان را اعلام کنند، گفت:من خودم به شخصه هیچ مشکلی ندارم و فکر نمی کنم که بقیه اعضای شورای شهر هم مشکلی داشته باشند.

 

عضو شورای شهر در خصوص وضعیت حقوقی اعضای شورای شهر و اینکه دریافتی آنها در ماه چقدر است گفت:ما در طول ماه ۷۰ ساعت اضافه کار به فیش های حقوقی مان اضافه می شود نه کمتر نه بیشتر. ما یک حکم کارگزینی به شورای شهر ارائه داده ایم و بر مبنای آن ۷۰ ساعت به ما اضافه کار، مبلغی به فیش های حقوقی ما اضافه می شود.

 

رحمت ا… حافظی در خصوص اینکه آیا او حاضر است تا فیش حقوقی خودش را در دست رسانه شوراآنلاین قرار دهد یا خیر گفت:شما هر موقع خواستید بگویید من بدون هیچ اما و اگری و با کمال میل این فیش را تقدیم شما می کنم تا همه بدانند که بنده چقدر دریافت می کنم و اتفاقا از این موضوع هم استقبال می کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا