سیاسی

بیداری امت اسلامی راه حل مسأله فلسطین است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز ۱۱ تیر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان تهرانی شرکت‌کننده در مراسم ویژه امروز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران حضور مردم را در این راهپیمایی چشمگیر خواند و گفت: تصاویر پخش شده نشان می‌دهد که حضور ملت ایران مؤثر بوده است.

وی این حضور چشمگیر را نشان‌دهنده حساسیت مردم مسلمان ایران نسبت به سرنوشت سایر مسلمانان جهان خواند و با تأکید بر اینکه این حضور در درجه اول مایه عزت خود ملت ایران است،‌ خاطرنشان کرد: پیام ملت ایران در این راهپیمایی این است که مسلمانان باید ید واحده باشند.

لاریجانی به تأثیرگذاری این حضور در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس مانع از آن می‌شود که مسیر سوءاستفاده برای رژیم صهیونیستی در شرایطی که اوضاع منطقه بسیار به هم ریخته است باز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی از ضرورت بیداری مسلمانان در برابر هر گونه سوءاستفاده رژیم اشغالگر قدس از شرایط کنونی منطقه اشاره کرد و افزود: راه اصلی در این مسیر بیداری ملل اسلامی است چرا که انتظاری از دولت‌های وابسته نیست.

وی پشتیبان واقعی در آینده جهت حل مسأله فلسطین را تمرکز ملل مسلمان از راه‌های مختلف بر روی عنصر بیداری عنوان کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا