اجتماعی و فرهنگی

تداوم افزایش دما

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  امین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: روند افزایشی دمای نقاط کشور ادامه دارد و هوای استان تهران در ۴۸ ساعت آینده با دو درجه افزایش به ۴۰ درجه بالای صفر خواهد رسید و مردم روزهای بسیار گرمی را سپری می‌کنند.

وی همچنین به آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی اشاره کرد و افزود: در دو روز آینده برای برخی مناطق سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: از اواخر وقت روز جمعه و طی روز شنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق شمالی و شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

نقشینه از وزش باد شدید در نوار شرقی کشور طی سه روز آینده خبر داد و تصریح کرد:  وزش باد شدید در نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل موجب پدیده گرد و خاک خواهد شد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده، بخشهای شرقی دریای عمان و در روز جمعه خلیج فارس مواج خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی کشورمان استان خوزستان و شهر اهواز را گرمترین منطقه کشور عنوان کرد و گفت: طی سه روز آینده دمای این منطقه به ۴۹ درجه بالای صفر می‌رسد و گرد و غبار محلی نیز در این استان به وجود خواهد آمد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا