اجتماعی و فرهنگی

افزایش ساعت کاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  کارگروه ساماندهی مد و لباس اعلام کرد: «با توجه به مراجعه مردم به ستاد بخش عفاف و حجاب و درخواست آنها مبنی بر افزایش ساعت بازدید، درهای بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ساعت ۱۷ به روی مردم باز می‌شود.  

هرچه به روزهای پایانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قران کریم نزدیک می‌شویم با استقبال بیشتر مردم برای بازدید و تهیه محصولات عفاف و حجاب مورد نیاز خود با توجه به گستردگی، تنوع، کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزینه خرید برای علاقمندان روبه‌رو می‌شویم.

در روزهای پایانی نمایشگاه بین المللی قرآن گستردگی استقبال از بخش عفاف و حجاب به حدی است که رفت و آمد در سالن‌ها و راهروهای این بخش به کندی صورت می‌گیرد. این در حالی است که ساعت پذیرش علاقمندان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ و ۳۰ دقیقه بوده است و بسیاری از مردم روزه‌دار پس از صرف افطار به نمایشگاه می‌آیند که زمان کمی برای بازدید و تهیه مایحتاج خود دارند. به همین دلیل مسوولان اجرایی نمایشگاه قرآن تصمیم گرفتند درهای نمایشگاه در روزهای باقی مانده از ساعت ۱۷ به روی عموم باز شود.»

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢۴ خرداد تا ٨ تیر ماه مصادف به مدت ١۶ روز در مصلی تهران در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا