اجتماعی و فرهنگی

کشف ۲ تن مواد مخدر و انهدام ۵ باند قاچاق

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در ادامه طرح های ویژه مقابله با سوداگران مرگ و برخورد با شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های سمیرم و شهرضا با انجام یک عملیات منسجم و هماهنگ توانستند روز گذشته محموله بزرگی به وزن دو تن شامل تریاک و حشیش و مرفین را کشف کنند.

وی افزود: یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم این مواد تریاک، ۱۵۰ کیلوگرم حشیش و ۱۵۰ کیلوگرم نیز مرفین بود که در این رابطه ۲۱ نفر که در قالب پنج باند اقدام به حمل این مقدار مواد می کردند، دستگیر و ۱۲ دستگاه خودروی سبک و سنگین از آنان توقیف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که پلیس استان مصمم به مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر است، افزود: در سه ماهه امسال، ۱۰ تن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش هشت درصدی برخوردار است.

وی گفت: کشفیات جدید در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر رخ داده است که نشان می دهد دشمن با ورود این گونه مواد برای آلوده کردن جوانان و آسیب زدن به نظام ما نقشه دارد که بحمد الله با تلاش ماموران تیزبین و هوشیار و سخت کوش این فرماندهی، نقشه های آنها نقش بر آب خواهد شد.

سردار آقاخانی، کشف این مقدار مواد مخدر را در آستانه شب های قدر از برکات این ماه عزیز و دعای مردم روزه دار و خانواده های شهدا در این ایام دانست و گفت: پلیس استان اصفهان با تاسی از امیرمومنان، علی (ع) تا پای جان و تا آخرین قطره خون در برابر هرگونه تعرض به حقوق امت و نظام مقدس اسلامی ایستادگی می کند و اجازه نا امنی را به هیچ کس نمی دهد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا