اجتماعی و فرهنگی

الهه راستگو حامی فوتسال شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دبیر کمیته هیئت فوتبال  بانوان استان تهران از برگزاری هشتمین دوره مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان به حمایت الهه راستگو عضو شورای شهر خبر داد.

شهرزاد نصیری دبیر کمیته هیئت فوتبال بانوان  استان تهران به برگزاری هشتمین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال بانوان  با عنوان جام رحمت همزمان با آغاز نخستین روز از این ماه پرفضیلت اشاره کرد و اظهار داشت: در این دور از مسابقات که تا ۱۳تیر ماه تداوم خواهد داشت ۱۴ تیم به مصاف هم خواهند رفت.

وی با بیان اینکه این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی در حال برگزاری است افزود: از هر گروه تاکنون دو تیم به دور بعد صعود نموده که ارمغان مهر الهه به جهت برخورداری از بازیکنان لیگ برتر عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته است.

وی از الهه راستگو رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رییس و بنیانگذار این تیم  پرطرفدار یاد کرد و گفت: حمایت ایشان از جام رمضان و تیم های شرکت کننده درآن اتفاق مهم دیگری  است  که در ارتقاء کیفی این دوره بسیار موثر بوده است.

 دبیر کمیته هیئت فوتبال استان تهران در ادامه به تعامل هیئت فوتبال استان تهران با خیریه ارمغان مهر الهه در جهت  اجرای بهتر مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات جام رمضان تاکنون از هیچ حامی  برون سازمانی برخوردار نبوده و قطعا تداوم حمایت های مالی و معنوی دکتر راستگو رخوت بازیکنان را که عدم حمایت های لازم مهمترین دلیل بروز آن بوده به انگیزه جهت کسب عناوین بهتر تبدیل خواهد کرد.

نصیری با یادآوری برگزاری این مسابقات در سالن ورزشی اسماعیل زاده خاطرنشان کرد: درپایان این رقابت ها به سه تیم برتر شرکت کننده جوایز نفیسی از سوی حامی  این دور ه جام رمضان اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا