اجتماعی و فرهنگی

طرح ترافیکی مراسم لیالی قدر در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ مراد مرادی گفت: به مناسبت ایام لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المؤمنین علی (ع) مراسم معنوی احیاء در اماکن مذهبی و متبرکه شهر تهران با حضور عمومی مردم برگزار می شود.

وی افزود: به منظور برقراری تسهیلات آمد و شد و ارائه خدمات ترافیکی به شهروندان برای شرکت در مراسم شب های قدر پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اقدامات و تدابیر ویژه ای جهت تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز هر گونه اختلال در محدوده برگزاری مراسمات مذهبی ویژه لیالی قدر در ماه مبارک رمضان را اجرا می کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص زمان و مکان های مدنظر در اجرای طرح انتظامی – ترافیکی مراسم لیالی قدر اظهارکرد: از ساعت۲۱ و ۳۰ دقیقه ۴ و ۶ تیر و همچنین ۸ تیرماه تا پایان برگزاری مراسم معنوی لیالی قدر و عادی شدن جریان ترافیک کلیه معابر پیرامونی اماکن مذهبی و محل های برگزاری مراسم احیاء در شهر تهران (به ویژه در اماکن مذهبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) صالح معصوم،‌حسن، ‌داوود، چیذر،‌ مسجد ارگ و مهدیه تهران عبور و مرورها مورد نظارت قرار می گیرد. 

سرهنگ مرادی ادامه داد: تسهیل و تأمین نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از تراکم بار ترافیکی در معابر،‌ تقاطع ها و میادین سطح شهر مدنظر پلیس راهور است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تعامل و همکاری با سایر واحدهای انتظامی در راستای انجام هرچه مطلوب تر مأموریت ها خبر داد و گفت: نظم دهی و انضباط بخشی به ترافیک و جلوگیری از انسداد مسیر در ساعات قبل از شروع افطار و بعد از آن در معابر شهری مد نظر است.

وی به روزه داران توصیه کرد در شب های قدر حتی الامکان از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا