شورای شهر

شورا برای پشتیبانی از شورایاریها اقدام کند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مرتضی طلایی با اشاره به وجود مشکلات شورایاریها در محلات گفت: در ستاد راهبری مدیریت محله تمام مشکلات شورایاریها مورد بحث، بررسی و پیگیری قرار می گیرد که اگر این چنین نبود در یک روز این مجموعه به هم می‌ریخت.

وی افزود: حجم گسترده‌ای از مشکلات بر سر راه شورایاری محلات وجود دارد لذا نیاز است که شورا و شهرداری تهران برای پشتیبانی از شورایاریها اقدام کنند. بی تردید این خواست تمام مردم محله‌ها است که شورایاریها مورد حمایت شورا و شهرداری باشند.


وی تاکید کرد: باید این حمایت به شکل عملی باشد، قطعا حمایت کلامی در این مرحله برای رفع مشکلات شورایاریها موثر نخواهد بود.


رئیس ستاد هماهنگی شورایاریها با اشاره به مشکلات بودجه‌ای شورایاریها گفت: ردیف بودجه باید به کمک تبدیل شود تا شهرداریهای مناطق بتوانند به شورایاریها در حوزه مالی کمک کنند. درحال حاضر راهکارهای مقطعی، مشکل را تا حدودی حل کرده است اما برای ایجاد یک راهکار بلند مدت نیازمند هستیم که ردیف بودجه را با کمک تغییر دهیم.


طلایی درباره مسدود شدن حساب مالی برخی سراهای محله در شهر تهران نیز گفت: علت این موضوع شکایت برخی افراد که در سراهای محله فعالیت می کردند بوده است. این شکایت ها در اداره کار انجام شده در نتیجه این اداره، حساب سراهای محله را مسدود کرده است. این موضوع در حال پیگیری است.


وی ادامه داد: در مصوبه‌ای اخیرا مقرر کردیم اداره حقوقی شهرداری تهران این موضوع را پیگیری کند و مکلف است درخصوص شکایت های انجام شده اقدامات حقوقی لازم را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا