شورای شهر

آزاد سازی بیش ۱۰ هکتار از اراضی متعلق به وزارت دفاع برای ایجاد فضای سبز و سرانه های عمومی

آزاد سازی بیش ۱۰ هکتار از اراضی متعلق به وزارت دفاع برای ایجاد فضای سبز و سرانه های عمومیرئیس کمیته نظارت شورا، آزاد سازی بیش از ۱۰ هکتار از اراضی وزارت دفاع در منطقه ۱۳ را باعث افزایش سرانه فضای سبز در منطقه و همچنین افزایش سرانه ها در سرگرمی، شادابی و نشاط شهروندان برشمرد .

 

به گزارش شوراآنلاین، در ادامه بازدیدهای میدانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان به همراه محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ در میز خدمت در ساختمان شهرداری با شهروندان دیدار و پای درد دل و دغدغه های آنها نشست.

اقراریان در ادامه از پروژه‌های تغییر کاربری ساختمان های اراضی ساصد، بهسازی معابر بافت فرسوده منطقه، احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی کلاهدوز، پروژه احداث کارخانه MRF مربوط به پسماند، احداث نیروگاه خورشیدی بوستان سرخه حصار و… بازدید و از روند اجرای این پروژه ها مطلع شد.

وی در ادامه به مقبره الشهدای بوستان سیمرغ، مدفن دو شهید گمنام که در منطقه عملیاتی شلمچه و جزیزه مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شدند، رفت و ضمن قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

در ادامه مهدی اقراریان به همراه دیگر مسؤلین محلی با حضور در مسجد جامع امام صادق (ع) محله آشتیانی، ضمن اقامه نماز ظهر و عصر بی واسطه با شهروندان دیدار و قول‌ پیگیری مشکلات آنها در مدیریت شهری را داد.

رئیس کمیته نظارت شورا در جمع شورای معاونین منطقه نیز حاضر و گفت: اصلی ترین موضوعی که در بازدید ها در سطح مناطق شهر تهران صورت می‌گیرد این است که مشکلات و چالش‌ها را احصا کنیم تا بتوانیم سیاست گذاری و بودجه ریزی خوبی را در مدیریت شهری داشته باشیم و در نظارت میدانی بتوانیم روند خوب پروژه ها را مشاهده کنیم.

رئیس کمیته نظارت شورا، آزاد سازی بیش از ۱۰ هکتار از اراضی وزارت دفاع در منطقه ۱۳ را باعث افزایش سرانه فضای سبز در منطقه و همچنین افزایش سرانه ها در سرگرمی، شادابی و نشاط شهروندان برشمرد و آن را در راستای تحقق حقوق عامه دانست.

مهدی اقراریان در پایان به همراه محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه و سرهنگ اورکی فرمانده ناحیه بسیج کمیل با حضور در منزل شهید سیدمحمدرضا حمیدی که در منطقه طلائیه منطقه مرزی استان خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل شده اند دیدار و گزارشی از حوزه فعالیت خود ارائه و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی هر موفقیتی که بعد از پیروزی جنگ و انقلاب کسب کرده مرهون جانفشانی ها و ایثار گری های شهدای والا مقام است و ما به عنوان مسئولین نظام مقدس مسؤل هستیم‌ تا راه شهدای بزرگوار را که شاهد و ناظر عملکرد ما هستند را ادامه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا