شورای شهر

دنیامالی:هرکسی که جنگ را زیر سوال می‌برد از این ملت و مردم نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد دنیا مالی در تذکرات پیش از دستور دویست و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به تلفات انسانی در تصادفات اشاره کرد و گفت: در گذشته تلفات جانی در تصادفات وسایل نقلیه بیشتر از ۲۸ هزار نفر در سال بود که با افزایش خودروها این تعداد به ۱۷ هزار نفر در سال رسیده است ولی باز عدد بسیار بالایی است.

وی افزود: تنها وزارت راه و شهرسازی و پلیس از عهده کاهش تلفات جانی در تصادفات بر نمی‌آیند و باید تمامی دستگاه های ذیربط در این خصوص اقدام کنند و استاندارد شدن خودروها در اولویت قرار بگیرد.

دنیامالی افزود: پیروزی ملت ایران با ۳ شرط انجام شد که اراده خدا، وجود امام راحل و اراده مردم بود که ما امروز در امنیت و آرامش به سر می‌بریم.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: امروز بعضی از روشنفکران به ۲۴۰ هزار شهید در دفاع مقدس بی اعتنایی و تمسخر می‌کنند که نه آن روزها بودند و نه دلشان با جنگ بود که امروز تحلیل‌های مختلفی می‌کنند و این یک جفا در حق خون شهداست.

وی افزود: هنوز جانبازان، خانواده‌های شهدا از جنگ رنج می‌برند و آن را به دوش می‌کشند و هرکسی که جنگ را زیر سوال می‌برد از این ملت و مردم نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا