شورای شهر

شهر بدون مدیریت یکپارچه اداره نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عبدالحسین مختاباد در دویست و شصت و هشتمین جلسه شورا با اشاره به حادثه آتـش سوزی در محله شهران قبل گفت: متاسفانه هر اتفاقی در شهرمی افتد تنها شهرداری را مقصر می دانند حال آنکه شهرداری از همه زودتر در محل حادثه حاضر می‌شود و احساس مسئولیت می‌کند. این حادثه نشان داد که ایجاد مدیریت یکپارچه شهری تا چه اندازه برای شهر مفید خواهد بود، در این حادثه نبود یک مدیریت یکپارچه محسوس بود.

وی افزود: باید این واقعیت را بپذیریم که اداره شهر بدون مدیریت یکپارچه میسر نمی‌شود مدیریتی که باید همه عوامل از جمله پلیس، سازمان آب، برق، گاز و … در ید مدیریت یکپارچه باشند.

بر اساس اعلام سایت شورای شهر تهران، مختاباد همچنین  با انتقاد از اجرای تونل های مترو به روش دستی گفت : وقتی ما دستگاه "تی بی ام" داریم چرا باید تونل ها را به روش دستی اجرا کنیم این در حالی است که بهره گیری از این ماشین مکانیزه تنها ۱۰ درصد در کاهش نیروی انسانی موثر است و تفاوت چندانی از نظر استفاده از نیروی انسانی با روش دستی نخواهد داشت که برخی استفاده از این ماشین های مکانیزه را برابر با بیکاری نیروی انسانی می دانند.

به گفته رییس کمیته هنر شورای اسلامی شهر تهران استفاده از این تکنولوژی در کاهش ترافیک ، آلودگی هوا و هم در کاهش مخاطرات موثر خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا