شورای شهر

واکنش چمران به آزادی فلوجه عراق

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در ابتدای دویست شصت و هشتمین جلسه شورا به ذکر وقایعی تاریخی ایام هفته پرداخت و گفت : ۲۹ خرداد ماه سالروز درگذشت متفکر ، معلم و مبارز بزرگ دکتر علی شریعتی بود که در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی علیه حکومت ستم شاهی مجاهدت ها کرد و درگذشت وی ملت ما را دچار غم و خسران کرد. 


چمران همچنین ادامه داد : امروز نیز سالروز عملیات تروریستی است که در حرم مطهر رضوی انجام شد و زائران امام رضا را به شهادت رساندند. این عملیات تروریستی که در یکی از مقدس ترین اماکن کشورمان انجام شد بیش از هر امری گویای خباثت و طینت پلید دشمنان ما بود ، شهادت این زائران را بار دیگر تسلیت می گوییم. 
چمران همچنین یاد آور شد : فردا ۳۱ خرداد ماه سالروز شهادت مجاهد بزرگ و انسان ساز دکتر مصطفی چمران است که در منطقه دهلاویه بر اثر اضابت ترکش خمپاره ۶۰ به همراه دو تن از یاران باوفایش به شهادت رسید. شهید چمران نجات خود را در شهادت جست. 
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با اشاره به آزاد سازی شهر فلوجه عراق گفت : آزاد سازی این شهر را به ملت عراق و ملت عزیز خودمان تبریک می گوییم و امیدواریم این منطقه از لوث وجود داعش و وابستگان رژیم صهیونیستی که به نام اسلام جنایات وحشتناکی مرتکب می شوند پاک شود. 

چمران ادامه داد : نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دیدار زخمی های داعش می رود چراکه زخمی هایشان در بیمارستان های اسرائیل بستری می شوند ، تنها نامی که می شود روی این عمل گذاشت این است که اینان میخواهند به نام اسلام بزرگترین ضربات را به این مکتب الهی وارد سازند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا