ورزشی

افشارزاده: از امروز فقط مدیرعامل استقلالم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  بهرام افشارزاده درباره کنار گذاشته شدنش از مسئولیتی که در وزارت ورزش و جوانان داشت، گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با محمود گودرزی، وزیر  ورزش و جوانان داشتیم، مانند همیشه از رهمنودهای او استفاده کردم و جا دارد از طرف همه هواداران، مشوقان و جامعه ورزش کشور از جناب وزیر تشکر کنم. در جلسه دیروز مقرر شد از این پس به صورت تمام وقت در خدمت باشگاه استقلال باشم و به این ترتیب همکاری من با این وزارتخانه در سمت مدیرکلی امور وزارتی وزارت ورزش وجوانان به پایان رسید. از این به بعد فقط مدیرعامل استقلالم و سمت دیگری ندارم.

افشارزاده دلیل پایان همکاری‌اش با وزارت ورزش و جوانان را مشغله زیاد توصیف کرد و افزود: کار کردن کنار  محمود گودرزی افتخار بزرگی برای من بود و حضور او در وزارت ورزش و جوانان ارزشمند است. وزیر  ورزش و جوانان هرگز کمک‌هایش را از من و باشگاه استقلال دریغ نکرد و امیدوارم در آینده شرایطی مهیا شود تا بتوانم باز هم کنار او به فعالیت بپردازم. هرگز حمایت‌های گودرزی را فراموش نمی‌کنیم، ضمن اینکه از این پس هم وزیر ورزش و جوانان مانند همیشه حامی باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: مدیرعاملی باشگاه بزرگی مانند استقلال، وظیفه بزرگ و خطیری است که به من محول شده است. از امروز تمام وقت در خدمت باشگاه هستم و امیدوارم بتوانم بهتر و کامل‌تر از دو سال گذشته به این تیم بزرگ و مردمی خدمت و انجام وظیفه کنم. در سال‌های گذشته به دلیل مشغله‌های فراوان نتوانستم تمام وقت در خدمت استقلال باشم اما با صلاحدید جناب گودرزی از این پس، تنها سمت من، مدیرعاملی باشگاه استقلال است.

وی درباره حضور مدیرکل جدید امور وزارتی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای حمیدرضا گرشاسبی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در این سمت، عملکرد خوبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا