ورزشی

گارد مخالف برانکو علیه کی روش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برانکو ایوانکوویچ در حاشیه بازدید از ایفمارک اظهار داشت: این اولین گروه بازیکنانی است که تست پزشکی انجام می‌دهند. طبیعی است که سلامت بازیکنان اهمیت دارد و خدای ناکرده اگر مشکلی باشد پیشگیری شود. خوشحال هستم و به فدراسیون و سازمان لیگ تبریک می‌گویم خیلی خوب است که تست‌ها را اجباری کردند.

وی ادامه داد: این خیلی خوب است که بازیکنان مجبور می‌شوند در ایفمارک تست بدهند چرا که دیگر باعث می‌شود ما شاهد از دست دادن بازیکنانی چون هادی نوروزی و مهرداد اولادی نباشیم و کار بسیار خوبی است.

سرمربی پرسپولیس در مورد فصل نقل و انتقالات و اینکه بازیکنان برای جذب در یک باشگاه تست می‌دهند، خاطرنشان کرد:‌ من از باشگاه‌های دیگر خبر ندارم اما در مورد خودمان باید بگویم که سال گذشته و امسال تمام بازیکنانی که جذب شدند تست دادند و این موضوع باعث می شود که قرارداد محکم‌تری با آنها بسته شود.

برانکو در مورد ملی‌پوشان و اینکه آنها در این مرکز حاضر نشده‌اند، خاطرنشان کرد: من واقعا از کی‌روش مأیوس شدم. او باید در خدمت فوتبال ایران باشد و بهترین خدمات را ارائه بدهد نه اینکه در خصوص بازیکن گروکشی کند. شما اگر بخواهید منطقی به موضوع نگاه کنید متوجه می شوید که بازیکن بدون تست دادن نمی‌تواند در مسابقات شرکت کند و اجازه حضور در لیگ را نخواهد داشت.

وی افزود: برای من این اتفاق کمی عجیب بود و اگر واقعیت داشته باشد که یک مربی تیم ملی در مورد تست دادن بازیکنان اینگونه رفتار کند برایم عجیب است. کی‌روش وارد بازی‌های خطرناک شده و در خصوص بازیکنان گروکشی می‌کند. او می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه تیمی از لیگ بیفتد و چه تیمی قهرمان شود. او مربی تیم ملی ایران است و تیم ملی برای او نیست و با احساس‌های میلیون‌ها ایرانی بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با بازیکنان ملی‌پوش که در تست حاضر نشدند چه برخوردی می‌کند، یادآور شد: از طرف خود من باید بگویم که اجازه نمی‌دهم به اردوی تیم ملی بروند و طبیعی است از طرف باشگاه هم اقداماتی انجام خواهد شد و در مورد آنها کمیته انضباطی باشگاه تصمیم می‌گیرد. بازیکنان باید در اردو حاضر شوند چرا که از باشگاه پول می‌گیرند و در نهایت این باشگاه است که باید به آنها زمان استراحت، تمرین و سایر مسائل را بگوید.

برانکو در مورد اینکه به نظرش در این موضوع بازیکنان مقصر هستند یا کی‌روش، گفت: بازیکنان مقصر هستند چرا که آنها باید به وظیفه حرفه‌ای خود عمل کنند. آنها از باشگاه پول می‌گیرند و باشگاه هم در مورد آنها باید تصمیم بگیرد. یک زمانی است که تاریخ فیفا اعلام می‌شود و باید بازیکنان ملی‌پوش در خدمت تیم ملی قرار بگیرند. در این زمان باشگاه‌ها هم افتخار می‌کنند که بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار بدهند.

وی در مورد اینکه سورپرایزی برای جذب بازیکنان جدید ندارد، گفت: ما در حال حاضر در حال تکمیل تیم هستیم و پر واضح است که انتظارات هواداران خود را هم به خوبی می‌دانیم. طبیعی است که می‌خواهیم بهترین تیم را تشکیل دهیم. جاه‌طلب هستیم و امسال قصد داریم در بالاترین رتبه قرار بگیریم. می خواهیم هم در لیگ قهرمانان آسیا هم جام حذفی و هم لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

برانکو در مورد جذب کاوه رضایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ما در حال تکمیل تیم هستیم. برخی مسائل در این موضوع به ما ربط دارد و برخی دیگر از حیطه ما خارج است. در هر حال سعی می‌کنیم که بهترین تصمیم‌ها را برای تیم اتخاذ کنیم.

سرمربی سرخ‌پوشان در مورد اینکه آیا خود او هم در مرکز ایفمارک تست خواهد داد یا خیر، گفت: امروز تست نمی‌دهم اما در آینده این کار را خواهم کرد.

برانکو در مورد اینکه گرمای هوا باعث شده کاهش وزن داشته باشند، گفت: من وقتی با شما هستم گرمایی را حس نمی‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا