شورای شهر

در شورا تهرانی ام و در فوتبال انزلی چی!/نفت تهران طرفداری هم دارد که از من ناراحت شود؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین فروش امتیاز و جا به جایی باشگاه فوتبال نفت تهران پای یکی از اعضای شورای شهر تهران را نیز به میان کشید. گفته می شود احمد دنیامالی که در هیات مدیره باشگاه ملوان نیز عضویت دارد، در پشت پرده انتقال امتیاز این باشگاه قدیمی به شهر انزلی نقشی اساسی و تعیین کننده دارد. ادعایی که اخیرا از سوی یکی از مربیان سابق باشگاه نفت تهران مطرح شده است. 

 

احمد دنیا مالی در واکنش به این ادعای مطرح شده به خبرنگار شوراآنلاین گفت:واقعا این درست نیست که بدون اطلاع آدم صحبت کند و من دوست ندارم در این مورد صحبتی داشته باشم البته می توانم صحبت کنم اما ترجیح می دهم که چیزی نگویم.

 

وی ادامه داد: به نظر من فوتبال و شورای شهر دو مقوله کاملا متفاوت هستند. من به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه ملوان تلاش کردم تا بتوانم خدمت رسانی مناسبی برای مردمان شمال کشور داشته باشم. قصد من فقط این است که لیگ برتر با شور و هیجان بیشتری دنبال شود و واقعا حیف است که از شهرهایی مانند شیراز و شمال نماینده ای در لیگ برتر فوتبال نداشنه باشیم.

 

دنیا مالی در خصوص اینکه شما نماینده مردم تهران در شورای این شهر هستید و فکر نمی کنید که دید مردم نسبت به شما با این کار به شما عوض  شود گفت:من همانطور که در بالا هم توضیح دادم واقعا این دو موضوع مختلف است. شما ببینید من در بیشتر جلسات سعی می کنم مسایلی را مطرح کنم که دغدغه مردم شهر تهران باشد. این وظیفه من است که به عنوان نماینده مردم شهر تهران در شورای شهر از حقوق آنها بخواهم دفاع کنم. اما مساله ملوان واقعا با این موضوع متفاوت است و من بنا به وظیفه ای که دارم باید برای تیم ملوان کار کنم. من فکر نمی کنم که این کار من باعث شود تا مردم شهر تهران بخواهند از من ناراحت شوند.

 

وی افزود:اگر هم می خواهید بگویید که طرفداران تیم نفت ناراحت می شوند که این بحثش جدا است چرا که واقعا تیم نفت طرفداری ندارد که بخواهد ناراحت شوند!

 

دنیا مالی ادامه داد:ببینید دولت نمی خواهد برای این تیم از این فصل خرج کند و از طرف دیگر ما باید از کی برویم به سمت خصوصی سازی تیم ها؟ زمانیکه دولت نمی خواهد برای یک تیم خرج کند و از طرف دیگر یک تیم مانند ملوان خواهان این است که امتیاز این تیم را بخرد کجای این کار اشکال دارد.

 

عضو شورای شهر تهران گفت:از طرفی دیگر ما به دنبال این هستیم تا تیم ها را خصوصی کنیم و کمتر تیم دولتی در این فوتبال وجود داشته باشد که فکر میکنم این هم ایرادی نداشته باشد.در مجموع باید بگویم که من با تمام قدرت به عنوان نماینده مردم شهر تهران در شورا هستم و شک نکیند تا جایی که توان داشته  باشم برای رسیدن حق به مردم تهران کارم را انجام می دهم و از آن طرف هم به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه ملوان سعی می کنم تا دل هواداران این تیم را شاد کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا