ورزشی

مربیان ایرانی مستحق احترامند/هنوز پولی نگرفته ام

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمد خاکپور پس از جلسه با کفاشیان اظهار داشت: قرارداد جدیدی آماده شده بود و مفاد آن را بررسی کردیم و نتیجه این شد که مشاوره حقوقی بنده و فدراسیون اصلاحات را انجام دهند. این مسائل مربوط به قرارداد کل کادرفنی است.

وی ادامه داد: در قرارداد قبلی نباید بعضی مسائل قرار می گرفت که در این قرارداد اصلاح شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در مورد بند ۶ و ۱۳ قرارداد که مربوط به مصاحبه وی بود خاطرنشان کرد: بند ۱۳ مقرر شد کاملا حذف شود. من با توجه به مسئولیتی که دارم برخلاف مقررات حق ندارم صحبت کنم و این موضوع طبیعی است اما بند ۱۳ مادام‌العمر بود که بعد از اتمام قرارداد هم ادامه داشت و ۲ برابر جریمه شدن وجود داشت که مجاب شدند در قرارداد هیچ یک از مربیان وجود نداشته باشد.

خاکپور در مورد اینکه آیا می‌تواند مثل کی‌روش مصاحبه کند گفت: به شخصه اعتقاد دارم هر کسی آزاد است اظهار نظر کند تا جایی که به کسی با دروغ لطمه نزند. در بحث قرارداد تا جایی که به امین بودن مربوط می‌شود می‌توان صحبت کرد. در مورد مسائلی که به تیم ملی مربوط است صحبت خواهیم کرد. مسائلی که باید امانت‌دار باشیم را باید حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا در خصوص بازیکنان هم صحبتی کرده تاکید کرد: بحث ما در جلسه امروز با کفاشیان فنی نبود و فقط در مورد قرارداد بود اما فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم هر موقع تیم ملی بزرگسال بازی داشته بازیکنان به تیم ملی رفته‌اند. در بازی‌های رسمی اولویت با تیم ملی بزگسال است. هر موقع تیم ملی بزرگسال مسابقات رسمی داشته باشد بازیکنان به تیم ملی می‌روند. در دی ماه تیم ملی بزرگسالان هیچ بازی رسمی ندارد و می توانیم از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی امید در مورد برنامه‌های لیگ گفت: ما چندین ماه پیش با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردیم برنامه‌ها را ارائه کردیم تمام سعی خود را کردیم که به باشگاه‌ها صدمه نخورد. بر اساس برنامه ما لیگ برنامه‌ریزی شد و همه قبول کردند. قرار نیست لیگ را ۶۰ روز تعطیل کنیم بلکه در روز فیفا ۱۰ روز اردو خواهیم داشت و یک اردوی ۱۰ روزه دیگر داریم و قبل از اعزام هم اردو داریم که مجموعا ۲۵ روز می شود.

وی افزود: قرار بود با عراق بازی دوستانه‌ای داشته باشیم که آنها از بازی کردن مقابل ما انصراف دادند اما بازی با استرالیا روز ۲۵ آبان ماه برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید در مورد بازی مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: ویسی چون اردو دارد به ما درخواست داده است اما هنوز تصمیم گیری نکردیم.

وی در مورد اینکه پرداختی ها چگونه خواهد بود گفت: قرارداد ۴ ماه اول با کادرفنی پرداخت هم شده است اما به شخصه قراردادی نگرفتم. هم اکنون هم صحبت‌هایمان بر روی یک ماه گذشته بوده است. بحث ما اصلا مالی نبوده است تمام تلاش خود را می‌کردیم که شان و شخصیت مربی ایرانی حفظ شود. خودمان را با هیچ کس مقایسه نمی‌کنیم. اینکه چه چیزی به کسی تعلق می‌گیرد به ما مربوط نمی شود. باید به مربیان ایرانی هم توجه شود و مستحق این هستند که حداقل احترام را برایشان قائل شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا