شورای شهر

خط و نشان چمران برای شبکه های اجتماعی جعلی شورای شهر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در آغاز دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درگذشت حمید سبزواری، پدر شعر انقلاب را به مردم انقلابی به ویژه جامعه هنری و شاعران و خانواده این مرحوم تسلیت گفت.


وی در ادامه به نام گذاری کانالی خبری در شبکه مجازی تلگرام با عنوان و لوگوی شورای اسلامی شهر تهران اشاره و ضمن تکذیب ارتباط این گروه با شورای شهر تهران ،اعلام کرد:" پرتال خبری شورای اسلامی شهر تهران" و کانال خبری" شورا نیوز" که با مدیریت اداره کل ارتباطات شورای اسلامی شهر تهران فعالیت می کند تنها منبع رسمی شورای اسلامی شهر تهران است و سایر سایت ها و کانالهای خبری ارتباطی با شورای شهز تهران ندارند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خواستار توقف فعالیت اینگونه سایت ها و گروهها در فضای اینترنت شد و تاکید کرد: در صورت عدم توقف اینگونه فعالیتها، پیگیری موضوع به مراجع ذیصلاح از جمله پلیس فتا ارجاع داده می شود. 

چمران همچنین با اشاره به درگذشت مادر ولی اله شجاع پوریان عضو شورای اسلامی شهر تهران ، مصیبت وارده را از سوی تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به وی تسلیت گفت.

شجاع پوریان،نیز درهمین خصوص از تمامی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار تهران، شهردار مناطق و نواحی شهر تهران و تمامی پرسنل شورای شهر و شهرداری تهران و سایر مسئولین لشکری و کشوری بابت همدردی، تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا