اجتماعی و فرهنگی

حوادث خودرویی جان ۴ نفر را گرفت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جلال ملکی درباره حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار داشت:‌ در ساعت ۱۹ و ۸ دقیقه شب گذشته حادثه سقوط خودرو به داخل دره‌ای در ارتفاعات جاده امام‌زاده داود(ع) به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و گروه امداد و نجات ویژه کوهستان آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد یک خودرو وانت با ۳ سرنشین به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف و به عمق دره سقوط کرده است. آتش‌نشانان به دلیل صعب‌العبور بودن بخشی از راه، مجبور شدند مسیر را پیاده و با تجهیزات طی کنند.

ملکی افزود: مردم و اهالی این منطقه قبل از آتش‌نشانان توانسته بودند بخشی از مسیر را همراه با مصدومین این حادثه طی کنند و با حضور آتش‌نشانان توانستند مصدومان را به سطح جاده منتقل کنند.

وی افزود: ۳ مرد ۳۵، ۴۷ و ۵۰ ساله در این خودروی سقوط کرده به دره بودند که بعد از معاینات لازم، مشخص شد هر ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی افزود: در ساعت ۲۳ و ۲۹ دقیقه عملیات این حادثه به پایان و محل حادثه تحویل عوامل نیروی انتظامی داده شد.

ملکی درباره حادثه دیگری که بامداد امروز اتفاق افتاد، گفت:‌ در ساعت ۵۷ دقیقه بامداد حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو در غرب به شرق جاده مخصوص کرج حوالی سه‌راه فرودگاه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران یک ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه وانت مزدا به دلیل نامشخصی از مسیر خود منحرف و واژگون و به دلیل نشت بنزین دچار حریق شده است.

وی گفت: آتش‌نشانان بلافاصله آتش را خاموش و این راننده میانسال را خارج و تحویل اورژانس دادند که مشخص شد جان خود را از دست داده است و نهایتاً در ساعت ۱ و ۵۴ دقیقه عملیات این حادثه نیز به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا