شورای شهر

فقط یاد گرفته ایم عذرخواهی کنیم!/آقای مسئول خودت را جای خانواده دختر ۵ ساله بگذار

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین عمق فاجعه هولناک در پارک کوهسار در منطقه ۱۵ تهران به حدی بود که واکنش ها نسبت به این اتفاق هولناک همچنان ادامه دارد. بخصوص اینکه به نظر می رسد جدیت خاصی هم برای پیگیری این اتفاق و برخورد قالطع با خاطیان از سوی مسئولان مربوطه وجود ندارد.

علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران در این خصوص به خبرنگار شوراآنلاین گفت: ابتدا به خانواده فاطمه تسلیت می گویم. واقعا اتفاق دردناکی است. هر کسی که در این رابطه مسئول است باید خودش را جای پدر و مارد دختر ۵ ساله که فوت کرد، بگذارد. وقتی خودم را جای این خانواده می گذارم واقعا برایم خیلی سخت است و اصلا قابل هضم نیست که دختر ۵ ساله خانواده بخاطر سهل انگاری و غفلت یک شخص یا اشخاصی جانش را از دست بدهد.
 
 
علیرضا دبیر در خصوص برخوردهایی که با مسببان احتمالی این حادثه صورت گرفته گفت:در برخورد با اتفاقات اینچنینی اولین چیزی که یاد گرفته ایم و در ذهنمان نهادینه شده معذرت خواهی و برکناری افراد است! آیا با عزل و برکناری افراد و عذرخواهی فاطمه ۵ ساله به خانواده اش بر می گردد؟! متاسفانه با سهل انگاری و عدم برنامه ریزی لازم در انجام کارها، باعث می شود تا خانواده ای به این راحتی عزیزش را از دست بدهد. در صورتی که اگر تمام کارها با برنامه ریزی پیش برود مطمین باشید که این اتفاقات رخ نمی دهد.
 
 
دبیر در خصوص پیگیری این پرونده از سوی اعضای شورای شهر گفت: این اتفاق واقعا همه اعضائ را متاثر کرده است. خود من هم واقعا از این بابت ناراحت هستم و قطعا همه اعضاء با جدیت پیگیر این پرونده خواهند بود.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا