مدیریت شهری

معاون شهردار منطقه ۴ در هفته منابع طبیعی خبر داد: کاشت بیش از ۱۵ هزار اصله درخت به مناسبت هفته منابع طبیعی در منطقه ۴/ برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی کاشت گل و گیاه در شمال شرق تهران

معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ با اشاره به برنامه های هفته منابع طبیعی گفت: کاشت نهال با مشارکت شهروندان، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی و قدردانی از شهروندان فعال محیط زیست از جمله برنامه های این هفته است.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حمیدرضا فرخی” با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی که از پانزدهم ماه جاری لغایت ۲۲ اسفند ادامه دارد، حدود ۵۵۰۰ اصله درختان مثمر نظیر آلو، سیب، گوجه سبز، گردو، گیلاس، آلبالو و … بین شهروندان توزیع و پیش بینی می شود حدود ۱۰۰۰۰ اصله نهال تا پایان هفته منابع طبیعی با مشارکت شهرونان توزیع و کاشته شود.

او با اشاره به سایر اقدامات هفته درختکاری و منابع طبیعی افزود: به منظور جلب مشارکت های مردمی بیش از ۲۵۰۰ اصله درخت و درختچه های غیر مثمر با مشارکت شهروندان در بوستان های محلی و جنگلی کاشت می شود.
فرخی ادامه داد: در این هفته با کاشت “نهال یادبود” همکاران مرحوم با پلاک مخصوص در یکی از بوستان های منطقه کنار مقبره الشهدا در حفظ نام و یاد این عزیزان اهتمام ورزیده ایم.

او در ادامه گفت: اقدامات مختلفی در این هفته از جمله اطلاع رسانی و ارائه پیام ها، محتوای متنی، صوتی، تصویری در کانال ها و صفحات مجازی مدارس، سرای محلات، دبیران کانون و …، برگزاری مسابقات نقاشی، کارگاه ها و آموزشی مجازی با موضوعات کاشت سبزه عید، رسیدگی به فضای سبز، منابع طبیعی و … از دیگر برنامه های این هفته است.

فرخی از تقدیر و تشکر از ساکنین منطقه که در امر حفاظت از محیط زیست شهری و درختکاری کوشا بوده اند خبر داد و گفت: در این هفته از افراد ساعی در امر حفاظت از محیط زیست و درختکاری به طور ویژه قدردانی خواهد شد.

معاون خدمات شهری از توزیع نهال به خانواده شهدا، توزیع مداد سبز با دانه به کودکان ، پخش کلیپ، تیزر، موشن گرافی و فیلم کوتاه در نمایشگرهای موجود در سالن های منطقه و هرس و کندوکوب کوچه های منطقه در این هفته خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با این اقدامات فضای سبز شهری را بیشتر از گذشته پاس بداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا