شورای شهر

حکیمی پور:سیاسی شدن شهرداری خطرناک است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد حکیمی‌پور در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بر اساس قانون، شهردار تهران ۱۰ روز زمان دارد که پاسخ تذکرات اعضای شورای شهر را بدهد.

وی افزود: در مورد هزینه‌های انجام شده در پروژه شهر آفتاب قرار بود این هزینه‌ها قبل از عید اعلام شود ولی هنوز لیست هزینه‌های این پروژه به شورا ارسال نشده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: میزان واقعی دیون شهرداری باید عنوان شود در تاریخ ۹۵/۲/۱۵ به شهردار تهران نامه اعلام واقعی دیون رسماً ارسال شده است و شهرداری باید اعلام که به اشخاص حقیقی و حقوقی چقدر بدهکار است.

وی افزود: ما باید به عنوان نمایندگان مردم منابع و منافع شهرداری را کنترل کنیم و طرح این موارد کمترین وظیفه قانونی ما است و اعدادی از بدهی‌های شهرداری اعلام می‌شود که نگران‌کننده است.

حکیمی‌پور افزود: اخیراً اظهاراتی از سوی شهردار تهران درباره اعضای شورا منتشر شده است و این اظهارات باید توسط خود شهردار اصلاح شود و باید مصداق مشخص شود که چه کسی باج خواسته و چه کسی باج داده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: نباید اجازه دهیم قانون شوراها زیر سؤال برود. موضوعاتی که موجب تشویش اذهان عمومی و جوسازی می‌‌شود به شورا آسیب خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه ما نگران آن هستیم که شهرداری سیاسی شود، گفت: مدیران شهرداری در حزب‌های سیاسی ساماندهی شده‌اند این اقدامات خطرناک است لذا نه شورا و نه شهرداری نباید سیاسی شود و این موارد آسیب به شورا می‌زند.

وی افزود: نباید چند ماه از تذکر ما بگذرد و پاسخی دریافت نکنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا