شورای شهر

دوستی:عوامفریبی نکنید!/حقانی:بگو چرا از شهرداری برکنار شدی!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اینطور که از شواهد و قراین پیداست تبعات، تنش و درگیری لفظی دو عضو اصلاح طلب شورا در جلسه علنی هفته گذشته همچنان به قوت خودش باقی است و محمد حقانی و اسماعیل دوستی قصد کوتاه آمدن از مواضع دخود را ندارند!

 

خبرنگار شورا آنلاین برای روشن شدن این موضوع سراغ هر دو عضو شورای شهر تهران رفت و نظرات آن ها را در خصوص چگونگی شکل گیری این اختلاف و حواشی بوجود آمده سوالات مشترکی را پرسید.

 

اسماعیل دوستی در خصوص اتفاقاتی که در جلسه علنی هفته گذشته شورای شهر تهران رقم خورد گفت:من واقعا قبل از جلسه بارها به ایشان و آقای حافظی تذکر دادم که درباره موضوع صیانت از باغات اول تحقیق کنند و سپس هر مطلبی می خواهند بازگو کنند. اما خب ما هرچه گفتیم انگار نه انگار و آنها هر دفعه در مصاحبه هایشان سعی می کردند تا من و امثال من را تضعیف کنند که به نظر من این اصلا کار خوب و پسندیده ای نسیت.

 

محمد حقانی طرف دیگر این اختلاف گفت:من دعوایی باکسی ندارم. صحن علنی شورای شهر جای تضارب آرا است و فکر می کنم ایشان منظور بنده را بد متوجه شده اند.

 

وی ادامه داد:من تا به امروز اصلا نام هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران را در این باره نبرده ام اما نمی دانم چرا آقای دوستی اسرار بر این دارند که من نام ایشان را برده ام.ما شاید از لحاظ سیاسی در یک گروه باشیم اما فکر می کنم که در این جور موارد دیدگاه هایمان فرق می کند و این نیاید باعث شود که بین ما اختلافی ایجاد شود.

 

دوستی در خصوص اینکه چرا مخالف مصوبه حفظ صیانت از درختان و باغات است گفت: در مورد حفظ و صیانت از درختان و باغات با توجه به اینکه قانون قبلی محکم‌تر بود و از آن قانون حمایت نشد. اعضای شورا به لایحه جدید رأی ندادند و اعلام کردند لایحه حفظ و صیانت از باغات ضعیف است و باید مجدداً مورد بازنگری قرار گیرد. موضوع همین است و من نمی دانم چرا آقای حقانی و حافظی دوست دارند عوام فریبی کنند.

 

وی ادامه داد: دوستان بی انصافی به خرج دادند و اشاره داشتند که دوستی رأی به این لایحه نداده است در صورتیکه واقعا موضوع ما چیز دیگری بود اما خب متاسفانه جور دیگری برداشت شد.

 

حقانی در جواب دوستی مبنی بر اینکه او بی انصافی کرده است و اسم او را به عنوان کسی که به این لایحه رای نداده برده است،گفت:من قبلا هم اعلام کرده ام که تا به امروز هیچ نامی از کسی نبرده ام و اگر جایی گفته ام برای من بیاورند.در ضمن مگر چه می شود خب یکی موافق این لایحه است و یکی مخالف آن این که دیگر جای بحث ندارد.

 

اسماعیل دوستی در خصوص صحبت هایی که علیه کارشناسان انجام داده، گفت: من نه تهمتی زدم و نه بی احترامی کردم. فقط گفتم کارشناسانی که به آقای حقانی خط می‌دهند اطلاعات نادرستی دارند. بنده سه سال شهردار منطقه بوده‌ام و اجازه نداده‌ام حتی یک درخت قطع شود تا جایی که موجبات عزل من هم شد. 

 

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این صحبت های اظهار داشت: در کمیته محیط زیست از بهترین کارشناسان اجرایی استفاده شده است که تخصص و تجربه را با هم دارند و اظهار نظر در خصوص این افراد باید بر همین اساس صورت گیرد و درست نیست که جایگاه و عملکرد آن ها زیر سوال برده شود.

 

وی ادامه داد:من چندین و چند سال است که در این حوزه کار می کنم و همین جا از آقای دوستی درخواست دارم تا یکبار برای همه به طور مفصل و قطعی بگوید که برای چه از شهرداری برکنار شده است؟! ایشان می آید و می رود اما یکی مثل حقانی که سال های سال در این جریانات بوده می داند دارد چه اتفاقی می افتد.

 

حقانی در پایان بر لزوم حفظ درختان تاکید کرد و گفت: من تا آخرین نفس برای حفظ درخت ایستاده ام و هرکاری که از دستم بر بیاید انجام خواه داد تا تهران بتواند نفس بکشد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا