اجتماعی و فرهنگی

حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیردولتی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  مجتبی زینی وند مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان زنده یاد علاقه مندان این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: در دوره ابتدایی  در مدارس غیر دولتی ۳۱ ساعت درس ارائه می شود که ۲۵ ساعت مصوب و ۶ ساعت فوق برنامه است که شهریه مصوب شامل هر دو می شود؛ حداکثر شهریه در این مقطع ۵ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان و حداقل ۲ میلیون و ۲۲ هزار تومان است.

وی ادامه داد: در دوره متوسطه اول، ۳۸ ساعت ارائه درس می شود که ۳۰ ساعت برنامه مصوب و ۸ ساعت فوق برنامه است؛ حدکثر شهریه در این دوره حداکثر ۶ میلیون و ۸۵۶ هزار تومان و حداقل ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان است.

زینی وند اضافه کرد: در دوره متوسطه دوم، ۴۲ ساعت ارائه درس می شود که ۳۴ ساعت برنامه مصوب و ۸ ساعت فوق برنامه است؛ حدکثر شهریه در این دوره حداکثر ۸میلیون و ۴۱۹ هزار تومان و حداقل ۳میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

وی گفت: در دوره پیش دانشگاهی ، ۴۰ ساعت ارائه درس می شود که ۳۴ ساعت برنامه مصوب و ۱۶ ساعت فوق برنامه است؛ حدکثر شهریه در این دوره حداکثر ۱۰ میلیون و ۵۲۴ هزار تومان و حداقل ۴ میلیون و ۷۲۵ هزار تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا