اجتماعی و فرهنگی

گلایه نماینده مجلس از طرح پلیس نامحسوس

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  محمد دامادی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: از حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رای در هفتم اسفند و مرحله دوم انتخابات مجلس و اعتماد مجدد به اینجانب تشکر می‌کنم.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جامعه شناسی ترکیب مجلس آینده بیانگر آن است که مجلس دهم عاری از هیاهو و جنجال است و می‌خواهد همزمان همراه با تصمیمات عقلانی دولت و دیگر دلسوزان کشور، قدم‌های جدی و عملی را به سوی حل مشکلات اقتصادی بردارد.

وی از منتخبان مجلس دهم خواست تا مانع بروز اختلاف به بهانه انتخاب رییس مجلس دهم شوند و تاکید کرد: اجازه دهید امید نه فقط تا پای صندوق‌های رای که از ابتدای شکل‌گیری مجلس آینده در خانه ملت ملموس باشد. ملت وظیفه‌اش را به کمال انجام داده است و اکنون نوبت مجلس و دولت است تا در مسیر خاص مردم گام بردارد. مجلس می‌تواند در نخستین گام با دوری از مباحث اختلافی تدبیر خود را به درستی نشان دهد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تحول‌گرایی گسترده در زمینه مبارزه و مقابله با فساد اقتصادی شد و افزود: بزرگترین معضل امروز کشور فساد بزرگ اقتصادی است.

دامادی بلوکه کردن ۱.۸ میلیارد دلار از دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران توسط دولت آمریکا را بی‌ارتباط با برجام دانست ولی در عین حال این رفتار دولت آمریکا را به شدت محکوم کرد.

وی از رییس جمهور خواست تا به صورت شفاف درباره مقصران اصلی این پرونده با مردم سخن بگوید و اجازه ندهد بداخلاقان با طرح مباحث بی‌ربط این پرونده را به تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای گره بزنند.

منتخب مردم ساری در مجلس دهم، مجلس نهم را ناتوان از حل مشکلات معیشتی معلمان و کارگران دانست و خاطرنشان کرد: به دولتمردان تذکر می‌دهم به جای آنکه مشکلات این دو قشر محروم و مظلوم را سپر تبلیغات در رسانه‌ها کنند اقدام عملی برای رفع مشکلات معیشتی و پرداخت مطالبات آنان بردارند به ویژه به وزیر آموزش و پرورش می‌گویم تذکرات در این خصوص را جدی بگیرد در غیر این صورت با برخورد جدی مجلس آینده روبرو خواهید شد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار موضع‌گیری شفاف وزیر کشور درباره ۷۰۰۰ مامور ارشاد نامحسوس شد و افزود: توضیح دهید که طرح مذکور که این روزها دستمایه شوخی در شبکه‌های اجتماعی شده است چرا و با چه اهدافی اجرا خواهد شد؟ و اصولا چه کسانی بر عملکرد آن ۷۰۰۰ نفر نظارت خواهند کرد؟ چه کسانی بهتر ازملت مصلحت ملت را تشخیص می‌دهند؟

دامادی هشدار داد: آیا بهتر نیست به جای تعقیب ملتی که در گردنه‌های حامی نظام خود بوده است به تشویق آنان بپردازیم؟

نماینده مردم ساری در مجلس نهم، تورم، بیکاری و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی استان مازندران را قسمت اعظم تذکراتش به دولت‌مردان عنوان کرد.

منتخب مردم ساری در مجلس دهم، افزود: آلودگی دریای خزر از حد مجاز گذشته است، رشد بیماری سرطان در مازندران بی‌داد می‌کند و بلاتکلیفی وضعیت پسماند و دفن غیرقانونی زباله در جنگل‌های مازندران دیگر رمقی در آن دیار باقی نگذاشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا