شورای شهرصفحه اصلی

تعیین مهندس ناظر، فرآیند شفافی برای مالکان و عموم مردم نیست

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعیین مهندس ناظر، فرآیند شفافی برای مالکان و عموم مردم نیست، گفت: می‌خواهیم بدانیم آیا در تهران ۷۵۱ کیلومتری تعداد ساختمان‌های ناایمن همین ۱۲۹ ساختمان است یا خیر؟

به گزارش شوراآنلاین، حبیب کاشانی،‌ عضو شورای شهر تهران  در صحن امروز شورا با اشاره به موضوع ساختمان‌های ناایمن و پرخطر اظهارداشت: موارد مطرح شده سال‌هاست که مطرح می شود و اتفاقی نمی افتد. تعیین مهندس ناظر، فرآیند شفافی برای مالکین و عموم مردم نیست.

وی افزود: اعلام کردید که لیست ساختمان های نا ایمن را منتشر می‌کنید. این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می کنند. می خواهیم بدانیم آیا در تهران ۷۵۱ کیلومتری تعداد ساختمان های نا ایمن همین ۱۲۹ ساختمان است یا خیر؟

وی افزود: متروپل های بعدی غیر قابل باور است. ما جزء پنج کشور برتر دنیا در زمینه علمی هستیم و سنگین است که در سال ۱۴۰۱ تعداد ۳۳ هموطن را در متروپل از دست بدهیم  و قلب تمام کشور از این حادثه درد بگیرد.

کاشانی تأکید کرد: عملیاتی باید اقدام کنیم. باید شفاف تر اعلام شود که چه کاری از دست ما بر می آید؟ اگر نجات یک نفر نجات جامعه است و ممکن بود هزاران نفر در این حادثه جان خود را از دست دهند، باید روراست بگویید که ما باید چه کاری انجام دهیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا