اجتماعی و فرهنگی

اعتراض بازاریان تهران به فائزه هاشمی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ظهر امروز بیش از ۱۵۰۰ نفر از بازاریان و اصناف تهران با امضای بیانیه‌ای اعتراض خود را به دیدار فائزه هاشمی با سرکرده فرقه بهائیت نشان دادند.

سعید ربدوست مطلق دبیر شورای مرکزی مرکز تعاون ایثارگران انقلاب اسلامی که در جمع معترضین حضور داشت، گفت: امروز طوماری در پی دیدار فائزه هاشمی با اعضای فرقه بهائیت توسط اصناف و بازاریان تهران تهیه شد و از این طریق معترضان شکایت خود را به دادستانی اعلام کردند.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف تهران به شدت از انجام این اقدام توسط فائزه هاشمی معترض بودند، گفت: خواهان رسیدگی به این مسئله توسط دادسرای عمویمی و انقلاب تهران هستیم.

امید عزیزی مسئول بسیج صنف فرش و موکت بازار تهران در رابطه با جزئیات این بیانیه اظهارداشت: جمع کثیری از اهالی و کسبه اصناف و بازاریان تهران به عنوان اولین پرچمداران نهضت امام خمینی (ره) و حامیان ولایت فقیه دیدار فائزه هاشمی از سرکرده فرقه بهائیت را به شدت محکوم کرده و خواهان رسیدگی به این مسئله شدند.

جزئیات این بیانیه به شرح زیر است:

دادستان محترم استان تهران

ما جمعی از اهالی کسبه اصناف و بازاریان تهران به عنوان اولین پرچمداران نهضت امام خمینی (ره) و حامیان ولایت فقیه و رهبر معظم امام خامنه‌ای عزیز و نظام انقلاب اسلامی، دیدار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی از سرکرده‌های فرقه‌ بهائیت را محکوم می‌کنیم و از آن مقام محترم تقاضا داریم نسبت به این اعمال خلاف موازین انقلاب اسلامی برخورد قانونی و انقلابی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا