سیاسی

نقش ویژه لاریجانی در انتخاب کابینه یازدهم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمدرضا باهنر اظهار کرد: من در طول حضورم در مجلس در خدمت بسیاری از روسای مجالس بودم که طبیعتاً هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند اما در مجموع فکر می‌کنم آقای دکتر لاریجانی در دو دوره گذشته که ریاست مجلس را بر عهده داشتند اقتدار خوبی را از خود نشان دادند.

 

وی افزود: عملکرد آقای لاریجانی بر ریاست مجلس عملکرد موفقی در سطح کلان کشور بود و باعث شد موقعیت قوه مقننه در اداره امور کشور خصوصاً در مسأله برجام، هماهنگی با دولت و رصد کردن برخی اشکالات دولت موقعیت ممتازی باشد و مجموعاً‌ ایشان جزو رئیس مجالسی است که نمره خوبی در بحث ریاست دارد.

 

نایب رئیس مجلس با اشاره به نقش ویژه علی لاریجانی در روند بررسی و تصویب برنامه‌های توسعه،‌ انتخاب کابینه یازدهم و موضوع برجام، اضافه کرد: طبیعتاً کسی که حد وسط قرار می‌گیرد هم از سوی تندروها و هم از سوی کندروها مورد نقد قرار می‌گیرد اما مهم این است که بتواند رهبری‌اش را به درستی انجام دهد و آقای لاریجانی در این زمینه موفق عمل کرده است.

 

وی در پایان با اشاره به گرایش برخی اصلاح‌طلبان به ریاست علی لاریجانی در مجلس دهم نیز تصریح کرد: البته این موضوع بستگی به نحوه تصمیم‌گیری نمایندگان مجلس دهم خواهد داشت، اما من فکر می‌کنم اکثراً ‌ایشان را مدیر لایقی برای اداره مجلس و مایه عزت مجلس می‌دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا