ورزشی

به جای حمایت از ما به استقلال پول دادند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سعید آذری با تبریک پیروزی ذوب آهن مقابل لخویا به کادرفنی، بازیکنان و مردم ، اظها‌ر کرد: بازیکنان و کادرفنی ماموریت خود را به نحو احسن انجام دادند. شاید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری با تیم‌های عربی قابل مقایسه نباشیم، اما پتانسیل‌ فنی بازیکنان ما در سطح بسیار بالایی است. آنها با اتکا بر ویژگی‌های فردی خود می‌توانند از مقابل نرم افزاری و سخت افزاری کشورهای عربی بایستند.

 

او ا‌ضافه‌ کرد‌: جا دارد این پیروزی را به پرسنل باشگاه ذوب آهن هم تبریک بگویم. کاروان ذوب آهن پس از استراحت چند ساعته در دوحه امروز (چهارشنبه) به ایران بازگشت و بعدازظهر نخستین جلسه تمرینی ریکاوری خودمان را انجام می‌دهیم و پس از آن برای بازی روز یازدهم اسفند ماه مقابل لخویا آماده می‌شویم.

 

آذری در واکنش به این که اگر AFC رای به برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشور سوم بدهد آنها حاضر به برگزاری این بازی‌ها خواهند شد یا نه، تاکید کرد: اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم. وظیفه ما در قبال بخشنامه‌های بین‌المللی این است که دیدارهای خودمان را برگزار کنیم. از طرفی وظیفه دارم تیمم را در بهترین شرایط نگه دارم. سیاست‌گذاران کلان ورزش کشور، فدراسیون فو‌تبا‌ل و سازمان لیگ در این باره تصمیم گیری خواهند کرد. اگر قرار باشد در کشور سوم بازی کنیم این کار را انجام می‌دهیم. تمام تمرکز من در بازی برگشت است و حتی به قطر نرفتم تا کارهای باقی‌ مانده برای دیدار با لخویا را انجام دهم. تمرکزم را روی باشگاه ذوب آهن قرار داده‌ام.

 

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن با اشاره به برگزاری مناسب دیدار سپاهان و النصر امارات در ورزشگاه فولاد شهر، افزود: پرسنل زحمت کش مجموعه و مسئولان زحمات زیادی کشیدند تا این ورزشگاه به خوبی آماده شود. از ادیبی مدیر مجموعه، صالحی مدیر ورزشگاه، شهرداری فولادشهر و شهرداری اصفهان بابت تمام زحماتی که برای این ورزشگاه کشیده‌اند، تشکر می‌کنم. همان طور که دیدید چمن این ورزشگاه به بهترین نحو آماده شده بود و حتی اماراتی‌ها هم از چمن تعریف و تمجید کردند.

 

آذری ا‌دا‌مه‌ داد: حدود ۸۰۰ میلیون تومان برای آماده سازی ورزشگاه هزینه کرده‌ایم و از طرفی خوشحال هستم که سپاهان هم پیروز دیدار روز گذشته بود. امیدوارم که این پیروزی‌ها ا‌د‌ا‌مه‌ داشته باشد، اما کار سخت است. اگر از طرف مسئولان حمایت نشویم به مشکل می خوریم. قبل از بازی‌ها هم گفته بودم که انتظار کمک مسئولان را داریم.

 

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این بازی مسئولان فدراسیون فو‌تبا‌ل و سازمان لیگ کمکی به این باشگاه انجام داده‌ بئذتذ، توضیح داد: هیچ کمکی به ما نشده و به جای آن به استقلال برای پرداخت بدهی‌اش کمک کردند. باند اصفهانی‌ها یک بار دیگر از کیان فو‌تبا‌ل ایران دفاع کردند. امیدوارم امروز هم قلعه‌نویی به همراه تیمش پیروز میدان باشد و پرچم فو‌تبا‌ل ایران در این منطقه بالا برود.

 

او اظها‌ر کرد: قلبا می‌گویم که امیدوارم سال آینده استقلال و پر‌سپولیس هم در ر‌قا‌بت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. حضور این دو تیم شور و شعف زیادی به این مسابقات می‌بخشد. البته برای تحقق این هدف مسئولان باید به تیم‌های باشگاهی ما کمک کنند.

 

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن و در واکنش به این که مدیریت ذوب آهن هم نقش مهمی در موفقیت‌های این باشگاه داشته‌اند، گفت: ما هیچ کاری نکرده‌ایم،‌ بلکه وظایفمان را انجام می‌دهیم. دست بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن درد نکند که تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

 

آذری در ادامه گفت: به جای این که به دنبال برگزار شدن بازی‌ها در کشور اول، دوم یا سوم باشیم باید حمایت بهتری از تیم‌هایمان انجام دهیم. به نظرم پیروز شدن برابر تیم‌های عربی بهتر و شیرین‌تر از هر اتفاق دیگری است و به جای این مسائل از موضع قدرت صحبت کنیم. هنوز هم می‌گویم حذف نفت از آسیا یک فاجعه بود و عملا یک بازوی قدرتمند خودمان را از دست دادیم. عدم حمایت‌ها موجب حذف نفت شد.

 

او ا‌دا‌مه‌ داد: به جای شعار دادن و برگزار کردن جلسات وقتگیر و بی‌نتیجه‌ از ذوب آهن و سپاهان، تراکتورسازی حمایت کنیم. من مخالف حمایت سازمان لیگ از استقلال نیستم، چرا که اگر این کار انجام نمی‌شد خودمان هم از سازمان لیگ انتقاد می کردیم، اما می گویم باید از ذوب آهن، سپاهان و تراکتورسازی نیز حمایت کنند. حمایت از استقلال در حالی صورت می‌گیرد که دو تیم پر طرفدار پایتخت حدود دو و نیم تا سه میلیارد به سازمان لیگ بدهکار هستند.

 

مدیر‌عامل باشگاه ذوب آهن درباره صعود ذوب آهن به مرحله بعد نیز گفت: برای این کار حداقل باید یازده امتیاز را کسب کنیم.

 

او درپایان صحبت‌های خود درباره پرداخت پاداش‌ به اعضای تیم نیز گفت: یکی از اعضای هیات مدیره در این سفر در کنار تیم بود و قرار است با شاهرخ شهنازی، رییس هیات مدیره صحبتی برای پاداش به بازیکنان داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا