شورای شهر

شورای شهر و کرسی هایی که اشغال شده اند/بی انگیزه مثل ساعی+توضیحات ساعی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین هادی ساعی در مصاحبه اخیر خودش با خبرنگار شوراآنلاین تلویحا اعلام کرده بود که اگر به گذشته برگردد، بین تکواندو و عضویت در شورای شهر، رشته سابق ورزشی خودش را انتخاب می کند. 

 

ادعایی که به نظر نشان دهنده عدم سازگاری روحیات قهرمان جهان و المپیک با پشت میز نشینی و سر و کله زدن با مشکلات حوزه اجتماعی و شهری است. نکته جالب توجه اینکه در صفحه اجتماعی هادی ساعی نیز کوچکترین اثری از عضویت در شورای شهر و موضوعات وابسته به آن دیده نمی شود و همه چیز به برنامه های تفریحی و ورزشی ساعی از جمله تکواندو، سوارکاری و البته سینما ختم می شود!

 

هادی ساعی جزو آن دسته اعضای شورای شهر تهران است که معمولا سر وقت در جلسات علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران حاضر نمی شود و بطور مثال در جلساتی که در سال جدید برگزار شده یک پای ثابت لیست متاخرین بوده است.

 

بدون شک تمامی این موارد ریشه در ناسازگاری روحیات و علاقه مندی کم هادی ساعی به فعالیت در حوزه ای دارد که شاید تا کمتر از یک دهه قبل با آن بیگانه بوده است. قهرمان جهان و المپیک تکواندو خودش هم به خوبی به این واقعیت اشراف دارد که در حوزه ورزش و تکواندو که  تجربه های طلایی آن در خونش جاری است، کارآمدی و موفقیت به مراتب بیشتری نسبت به شورای شهر یا هر پست و منصب غیر ورزشی دیگری دارد.

 

هادی ساعی و قهرمانان ورزشی دیگری که در شورای شهر تهران فعالیت دارند، با انگیزه ای نه چندان قابل توجه کرسی هایی را اشغال کرده اند که نیاز به انگیزه، میل و علاقه ای وافر دارد تا بتواند از پس مشکلات و مصائب بی شمار و ریشه دوانده کلان شهری مثل تهران بر بیاید. عامل مهمی که حداقل در چهره هایی چون ساعی و رضازاده دیده نمی شود!

 

**پایگاه خبری شورا آنلاین در راستای رسالت و سیاست کاری خود و احترام گذاشتن به حقوق مخاطب به انتشار واکنش عضو شورای شهر تهران پرداخت.هادی ساعی در واکنش به این گزارش ضمن انتقاد از نوع نگاه نویسنده پایگاه خبری شوراآنلاین به فعالیت های وی، گفت:در مصاحبه ام با شوراآنلاین گفته بودم که اهل شو بازی کردن و نمایش نیستم که بخواهم در جلسات علنی مدام صحبت کنم و ترجیح می دهم بیشتر اهل عمل و کار باشم تا حرف زدن. متاسفانه در این گزارش به ناحق از من به عنوان عضو بی انگیزه شورا یاد شده که به هیچ وجه درست نیست و فکر می کنم نگارنده آن باید تحقیقات بیشتری را در خصوص عملکرد من انجام می داد.

من در کمیسیونهاى تخصصى که رسانه ها حضور ندارند به شدت فعالم و آنجا حرف مى زنم چون آنجاست که تصمیم سازى میشود نه صحن علنى. در طول هفته یک روز نماینده شورا در نظام وظیفه هستم و یک روز کامل هم در کمیسیون ماده صد اشتغال دارم و تمام هفته ام مشغول رسیدگى به امورات شورا و شهروندان است.
 
وى همچنین اعلام کرد شاید دو سال قبل به دلیل حضور در اردوهاى ورزشى گاهى از مرخصى و تاخیر استفاده مى کردم اما یکسال است که کمترین میزان تاخیر و غیبت را دارم و از این نظر هم شوراآنلاین بى انصافى کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا