اجتماعی و فرهنگی

۲۷اردیبهشت،اختتامیه دومین جشنواره رسانه های شهری

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین شهرام گیل آبادی با اعلام این خبر گفت: بیش از ۷هزار اثر در محورهای مختلف با موضوعات شهر و فرهنگ، زیست شهری، سبک زندگی، اخلاق و حقوق شهروندی، شهر و نشانه های فرهنگ ایرانی- اسلامی ، شهر و خدمات شهری، حمل و نقل عمومی  و ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال و مورد داوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶داور در بخش های مختلف مسئولیت داوری آثار را برعهده داشتند، افزود: طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شد که آثار جشنواره دوم به نسبت سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بوده است.
مشاور شهردار تهران با اشاره به اینکه جشنواره در سطح ملی برگزار و آثار با کیفیتی از شهرهای کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: از حدود ۷۰ شهر در بخش های مختلف آثار داشتیم.
گیل آبادی با تاکید بر اینکه در بخش های طنز، عکس و گزارش بیشترین  آثار ارسالی به جشنواره را داشته ایم، گفت: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان هر بخش تقدیر خواهد شد؛ همچنین از  ۷پیشکسوت حوزه های مختلف رسانه نیز تقدیر به عمل می آید.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پایان با بیان اینکه قطعا آثار ارسالی به ارتقای زیست شهری کمک خواهد کرد، افزود: مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه های شهری با حضور مسولان ارشد مدیریت شهری پایتخت و اعضای شورای اسلامی شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا