شورای شهر

مبادی ورودی تهران در شان پایتخت نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  احمد مسجد جامعی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا گفت : امروزه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب ، حرم مطهر امام راحل (ره) ، فرودگاه امام(ره) و نیز آرامستان بهشت زهرا (س) به صورت یک مجموعه فرهنگی و هویتی در ورودی تهران وجود دارند، اما متاسفانه المان یا میدانی که در خور شان این مجموعه‌ها باشد، ایجاد نشده است.

مسجد جامعی اظهار داشت : از قدیم الایام ورودی های شهر دارای اهمیت بود و دروازه‌های شهر را زینت می دادند؛ چرا که به نوعی بیانگر هویت و اهمیت شهر بود. حال چنین مجموعه هایی وجود دارند، اما یک میدان که در شان این مجموعه ها باشد، ساخته نشده است.

مسجد جامعی همچنین خاطر نشان کرد: تردد بسیار خودروی مسافران فرودگاه، شرکت کنندگان در مناسبت‌هایی نظیر رحلت امام (ره) و …، مراجعان و زائران بهشت زهرا (س)، بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، ضرورت ساخت این میدان را بیش از پیش نمایان می کند.

بنا براعلام اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با تشکر از شهرداری تهران گفت : جا دارد از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری تهران به ویژه در خصوص راه اندازی مترو شهر آفتاب قدردانی کرد.

مسجد جامعی همچنین با ابراز تشکر از وزارت ارشاد گفت : عملکرد مسئولان وزارت ارشاد در برخورد محترمانه با ناشران، نویسندگان، فرهیختگان و علاقمندان به کتاب در روز مراسم افتتاحیه قابل تقدیر است و از ناشران و پدیدآورندگان، به ویژه عموم بازدیدکنندگان که به رغم برخی مشکلات خدمات رسانی و اطلاع رسانی در نمایشگاه حضور فعال دارند، سپاسگزاری کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا