اجتماعی و فرهنگی

عیادت معاون وزیر بهداشت از جانباز جنگ تحمیلی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین محمد میرزابیگی، معاون پرستاری وزیر بهداشت با حضور در بخش جانبازان و معلولین بیمارستان ساسان به منظور آگاهی از چگونگی رسیدگی به وضعیت جانبازان بستری در این بیمارستان، از یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس عیادت کرد.

وی در گفتگو با کریم نورمحمدی، ضمن ابلاغ سلام وزیر بهداشت، جویای احوال این جانباز انقلاب اسلامی شد.

 

میرزابیگی درباره ملاقات با جانبازان جنگ تحمیلی گفت: حضور در کنار ایثارگران و جانبازان به انسان روحیه و قوت قلبی مضاعف می‌دهد و مطمئن هستم که دعای خیر جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در موفقیت مسوولان و خادمان کشور بسیار تأثیرگذار است.

 

معاون پرستاری وزارت بهداشت عنوان کرد: بنده با توجه به پیگیری‌های مجدانه وزیر بهداشت در جریان روند درمانی آقای نورمحمدی قرار گرفتم که بحمداله حال مطلوب وی حاکی از تلاش و کوشش کادر درمانی و مراقبتی بیمارستان ساسان است.

بنابر اعلام وب‌دا، میرزابیگی با توجه به تاکید وزیر بهداشت، توصیه‌های لازم برای این جانباز را به مسوولان بیمارستان ساسان کرد.

 

معاون پرستاری وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری در این بیمارستان و سراسرکشور تلاش در مسیر بهبودی جانبازان انقلاب اسلامی را برای خود افتخار می‌دانند .

میرزابیگی در پایان این دیدار ضمن آرزوی سلامت و بهبودی برای این جانباز افزود: جا دارد از رئیس و تیم درمانی و همچنین پرستاران پرتلاش بیمارستان ساسان که برای درمان آقای نورمحمدی تلاش کردند، تشکر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا