اجتماعی و فرهنگی

رتبه چشمگیر جهانی ایرانی ها در جراحی بینی!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جواد امیری‌زاد در نشست خبری که در رابطه با چهلمین کنگره جراحی‌های زیبایی، پلاستیک و ترمیمی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ایران رتبه ۴ انجام عمل جراحی بینی و رتبه ۱۰ کل اعمال جراحی زیبایی را دارد که بخش عمده‌ای از این آمار مربوط به جریان‌های اقتصادی است.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر افرادی وارد حیطه جراحی‌های زیبایی شده که تخصصی در این رشته ندارند و این موضوع سبب عوارض و بدشکلی در افراد می‌شود.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با تأکید بر اینکه تمام تبلیغات ماهواره‌ای همچون لاغری، و کسب زیبایی و… دروغ است، تصریح کرد: بارها این موضوع را اعلام کرده‌ایم، ولی متأسفانه گوش شنوایی در این مورد وجود ندارد و متأسفانه مردم به سراغ این تبلیغات می‌روند.

امیری‌زاد ادامه داد: کسانی که می‌خواهند جراحی زیبایی انجام دهند می‌توانند با جست‌وجو در سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی، پزشکان مربوطه را بشناسند.

به گفته وی، کسانی می‌توانند جراحی بینی را در برنامه‌های خود قرار دهند که علاوه بر تخصص، دوره‌های آموزشی را گذرانده باشند.

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه بسیاری از اعمال جراحی زیبایی در کشور هیچ ضرورتی ندارد، خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد شکایت‌های مربوط به جراحی زیبایی درباره افرادی بوده که جراح پلاستیک نبوده ولی دست به اعمال مربوطه زدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا