اجتماعی و فرهنگی

با حضور شهردار تهران برگزار شد؛ میز خدمت شهردار تهران در مجتمع  فرهنگی-ورزشی “نائیری” منطقه۸

علیرضا زاکانی شهردار تهران به مناسبت میلاد حضرت عیسی(علیه السلام) در منطقه۸ حضور یافت و در مجتمع فرهنگی-ورزشی ارامنه نائیری با شهروندان مسیحی ساکن این منطقه دیدار کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ ظهر روز-۶ دی‌ماه ۱۴۰۲- شهردار تهران به‌ همراه جمعی از معاونین و شهردار منطقه ۸ به‌ مناسبت میلاد حضرت عیسی(علیه السلام) و سال نو میلادی به دیدار جمعی از شهروندان مسیحی تهران رفت و پای صحبت‌های آنان نشست.

علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: توفیق داشتیم خدمت هموطنان مسیحی بوده و در جمع با محبت آنها، پیشاپیش آغاز سال جدید میلادی را گرامی بداریم.

وی با اشاره به گفت‌وگوی صمیمانه و رو در رو با این شهروندان، اضافه کرد: عمده موضوعات مطرح‌شده از جانب این عزیزان مربوط به دغدغه‌های عمومی جامعه بود. مانند موضوع زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی و آلودگی هوا و بخش دیگری از مطالبات هم مربوط به خدماتی است که جامعه ارامنه نیاز دارند و وظیفه ما پیگیری و بررسی این مشکلات است.

تنهایی شهردار منطقه ۸ اظهار داشت: باتوجه به اینکه بالغ بر ۱۵هزار نفر از جامعه ارامنه در این منطقه تهران ساکن هستند، تلاش کردیم تا با برگزاری یک میز خدمت و باحضور شهردار محترم تهران، دغدغه‌ها و درددل‌های آنان را بررسی و پیگیری کنیم.

شهردار منطقه ۸ با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم‌ترین اولویت امروز مدیریت شهری است، گفت: ظهر امروز تعدادی از شهروندان مسیحی به نمایندگی از جامعه ارامنه نقطه‌ نظرات خود را با شهردار تهران مطرح کردند.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مطالبات مردم مهم‌ترین اولویت امروز مدیریت شهری است، بیان داشت:نزدیک به ۲۰۰ نفر به نمایندگی از جمعیت ارامنه در این دیدار صمیمانه برای بیان نقطه نظرات خود حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا