سیاسی

نظر رییس مجلس در خصوص وضعیت فعلی کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علی لاریجانی که در همایش فرآیند قانون‌گذاری الزامات و راهکارها که با حضور منتخبین جدید مردم برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: مجلس با حدود ۷۵ درصد تغییر در دور اخیر اهمیت این جلسه را نشان می‌دهد و لازم است همکاران جدید ما در مجلس به عبور جدید و شرایط عمومی کشور آگاه باشند.

 

وی افزود: ایجاد سهم مشترک از شرایط فعلی کشور در همه شئون و همه بخش‌ها از اهداف اصلی این همایش سراسری است که امیدواریم با این سهم مشترک از شرایط منطقه‌ای، جهانی، اقتصادی و سیاسی بتوانیم در مسیر تعالی کشور گام برداریم.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به حضور شخصیت‌های مهم کشور در دو روز برگزاری این همایش گفت: امروز و فردا ما در خدمت وزرای خارجه، اطلاعات، معاون اول رئیس‌جمهور، دبیر شورای عالی امنیت ملی و فرمانده نیروی قدس خواهیم بود که مشخصا فرمانده نیروی قدس فردا عصر در جمع همکاران حاضر خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: وقتی مجلس می‌تواند در راس امور باشد که طبق فرموده امام خود را مجهز به درایت نماید و در این شرایط است که می‌تواند با فهم درست شرایط و با قضاوت درست از مسائل کشور به خوبی اولویت‌ها را بشناسد و برای آن تصمیم‌گیری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا