اجتماعی و فرهنگی

جزئیات مرگ دختر۱۳ساله دراتوبان چمران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه عصر روز گذشته در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر حضور دختر نوجوان در بالای پل مدیریت به طلاع ماموران رسید. بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۳۲ در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند دختر نوجوانی با ایستادن بر روی لبه چپ پل ولایت قصد دارد خود را به پایین پرتاب کند.

با مشاهده این صحنه بلافاصله ماموران کلانتری با در خواست نیروی کمکی از عوامل آتش نشانی عملیات روانی برای منصرف کردن دختر نوجوان در دستور کار خود قرار دادند. دختر نوجوان که پریسا نام داشت به رغم تلاش های مجدانه ماموران کلانتری و عوامل اورژانس و آتش نشانی حاضر در محل حادثه ناگهان در اقدامی جنون آمیز خود را به پایین پرتاب کرد و در دم جان سپرد .

بنا بر این گزارش عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه مرگ دختر نوجوان را تایید کردند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با رد هر گونه شایعه درباره قتل دختر نوجوان و انتقال جسد وی به محدوده پل ولایت اعلام کرد: دوربین های مداربسته شهری حادثه سقوط دختر نوجوان را ثبت کرده اند.

تحقیقات پلیس نشان می دهد پریسا بعد از یک مشاجره لفظی با مادرش از خانه خارج شده و در اقدامی ناگهانی تصمیم به خودکشی گرفته است. به دستور بازپرس منافی آذر از دادسرای جنایی، تحقیقات پلیسی درباره انگیزه خودکشی دختر ۱۳ ساله همچنان ادامه دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا