اجتماعی و فرهنگی

اوقات فراغت ایرانی ها از نگاه رامبد جوان

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رامبد جوان در نشست خبری که امروز روی پل طبیعت برگزار شد، افزود: فرهنگ و طبقه اجتماعی ساکنان شهرهای مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اوقات فراغت به عنوان دغدغه فکری ما مطرح بوده است و تلاش کرده‌ایم با راه‌اندازی انجمن اوقات فراغت بتوانیم در این زمینه تاثیرگذاری داشته باشیم و حال جامعه را به ویژه از روش‌های فرهنگی و سرگرمی بهتر کنیم با این روش حال خودمان نیز بهتر می‌شود.

 

جوان با بیان اینکه ما تنها متولی اوقات فراغت در کشور شده‌ایم، افزود: هیچ یک از استان‌ها به صورت دقیق و علمی و منسجم به موضوع اوقات فراغت نپرداخته‌اند البته شهرداری تهران در این زمینه اقداماتی انجام داده اما راه زیادی برای رسیدن به استانداردها در حوزه اوقات فراغت داریم. هر چیزی که حال افراد را خوب کند و به ارتقای کیفیت زندگی آنها مرتبط باشد انجمن اوقات فراغت تلاش می‌کند به آن بپردازد.

 

رییس انجمن اوقات فراغت ایران درباره همکاری‌ ارگان‌های مختلف با این انجمن، گفت: ما تلاش می‌کنیم که این اتفاق بیفتد. در ایران متاسفانه چندان فن مذاکره را بلد نیستیم چون معمولا تلاش می‌شود که هر یک از طرفین حرف خود را به کرسی بنشانند اما ما تلاش می‌کنیم به درستی به مذاکره بپردازیم.

 

وی در پایان افزود: تلاش می‌کنیم ابتدا از ایده‌های رایگان و ارزان در زمینه اوقات فراغت بهره ببریم و به تدریج با شناخته شدن انجمن و تامین منابع مالی بتوانیم بر اجرای فکرهای بزرگ‌تر تمرکز کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا