اجتماعی و فرهنگی

جزئیات خودکشی در بیمارستان میلاد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین دکتر مرتضی مردانی با بیان این که بیمار یاد شده عصر جمعه و با مشکل دل درد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می کند، گفت: وی بلافاصله پذیرش شده و توسط متخصص جراح عمومی ویزیت شده است.

وی اضافه کرد: متخصص جراح عمومی به منظور تشخیص علت بیماری دستور سونوگرافی، آزمایش و عکس می‌دهد.

رئیس اورژانس بیمارستان تصریح کرد: به حکایت بازبینی دوربین‌های مداربسته، بیمار نه تنها در اجرای دستورات درمانی پزشک معالج برای انجام سونوگرافی، آزمایش و عکس به واحدهای مربوطه مراجعه نمی‌کند، بلکه بدون هدف، دقایقی در اطراف پنجره و پله‌های طبقه فوقانی اورژانس قدم می‌زند؛ به گونه‌ای که فردی از مراجعان به علت مشکوک شدن به رفتار وی مراتب را به حراست بیمارستان اطلاع داده و انتظامات نیز به دلیل مشکوک شدن به اینکه فرد مذکور به دنبال جایی برای مصرف مواد مخدر است او را به خارج بیمارستان هدایت می نمایند. لیکن حدودا ۳۰ دقیقه بعد نامبرده با وجود داشتن همراه و اینکه قطعا همراهان وی شامل دو مرد از وضعیت روحی و جسمی بیمار مطلع بوده‌اند با عزم و تصمیم قبلی و با درآوردن کاپشن خویش به جهت عدم شناسایی خویش توسط ماموران انتظامات ورودی اورژانس مستقیما به آخر راه پله های اورژانس رفته و بلافاصله خود را به پایین پرتاب می‌کند

رئیس اورژانس بیمارستان میلاد خاطر نشان کرد: بعد از این قضیه بیمار بلافاصله به اتاق عمل منتقل شده و پس از عمل جراحی در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری می باشد.

رئیس بخش اورژانس ادامه داد: پس از این اتفاق ناگوار و بررسی سوابق در اورژانس و گزارش پزشک معالج کاشف به عمل می‌آید که بیمار در زمان معاینه اولیه با اعلام این که اعتیاد دارد از پزشک معالج تقاضای تزریق مرفین کرده که پزشک معالج نیز آن را موکول به انجام آزمایشات و سونوگرافی و ارائه نتیجه آنها می‌کند. بنابراین برخی از گزارشات مبتنی بر این که بیمار به علت نپرداختن هزینه ویزیت نشده است، خلاف واقع و کذب محض و نشر اکاذیب بوده و قبض پذیرش شماره ۳۰۷۱۳۴۳۷ سند ۳۴۲۰۳۷۴ مبنی بر پرداخت مبلغ سی هزار تومان هزینه ویزیت از سوی بیمار مؤید آن است. لازم به توضیح است بیمار و همراهانش پس از معاینه اولیه مراجعه‌ای به واحدهای درمانی مربوطه و یا سوپروایزر و مدیریت کشیک نداشته‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا