اجتماعی و فرهنگی

توضیحات بیمارستان میلاد درباره خودکشی یک بیمار

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین رحمتی مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد  ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.

رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.

مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.

 

این در حالی است که برادرزاده این بیمار در تماسی مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمه‌اش تمام شده بود از او طلب ۳۰۰ هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن