اجتماعی و فرهنگی

دکتر نورمحمدی: ‍جاری‌سازی الزامات HSE در درمانگاه‌های مناطق، رسالت برگشت‌ناپذیر شرکت شهر سالم است

مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست رابطین  HSE مراکز بهداشتی و درمانی، بر جاری‌سازی الزامات ایمنی و بهداشتی در مراکز تحت مدیریت این شرکت به ویژه درمانگاه‌های شهرداری به عنوان رسالتی برگشت ناپذیر تاکید کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در نشست رابطین  HSE مراکز بهداشتی و درمانی شهرداری تهران که در سالن شهدای سلامت ستاد مرکزی شرکت برگزار شد، امیر نورمحمدی طی سخنانی از زحمات واحد HSE شرکت و رابطین آن تقدیر کرد و کسب رتبه عالی در ارزیابی عملکرد دبیرخانه HSE شهرداری تهران را نشانی بر اهمیت و جایگاه این بخش در مدیریت اخیر شرکت شهر سالم دانست.

وی یادآور شد: جاری‌سازی الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست ارتباط مستقیمی با سلامت پرسنل شهرداری تهران و شهروندان دارد و از این منظر، رسالتی برگشت‌ناپذیر برای شرکت شهر سالم محسوب می‌شود.

آموزش «عناصر سیستم مدیریت HSE» و همچنین آموزش «مفاهیم مربوط به مدیریت حوادث و سیستم گزارش‌دهی رویدادها، شرایط و اقدامات ناایمن» بخش‌های دیگر این نشست را تشکیل داد.

در این نشست همچنین عدم انطباق‌های مربوط به HSE در مراکز مختلف و چالش‌های مرتبط با مجوز آتش‌نشانی و پروانه‌های بهره‌برداری درمانگاه‌ها مورد بررسی و هم‌اندیشی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا