اجتماعی و فرهنگی

مراکز ترک اعتیاد که آسیب‌زا هستند!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  غلامرضا انصاری در تذکرات پیش از دستور دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: هم‌اکنون در حال سپری کردن سال سوم از شورای چهارم هستیم و شورا به سن جوانی رسیده است، ولی هنوز دیوان محاسبات شهری استقلال ذیحساب شهر و استقلالی مالی شورا مشخص نشده است و باید هر چه سریع‌تر ساماندهی لازم انجام شود.

وی افزود: در جلسات گذشته نیز درباره واگذاری شهروند تذکراتی داده‌ایم و ما باید از سرمایه‌های شهرداری حفاظت و حراست کنیم و آن را برای آیندگان باقی بگذاریم.

انصاری افزود: بحران تراکم‌فروشی روز به روز در شهر تهران جدی‌تر می‌شود و از سوی دیگر بحث واگذاری مراکز درآمد پایدار شهری نیز مطرح می‌شود.

وی درباره آسیب‌های اجتماعی در پایتخت اظهار داشت: عنوان می‌کنند یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین مراکز ترک اعتیاد را در پایتخت ایجاد کرده‌اند، ولی در دوره مدرنیته نگاه اردوگاهی مردود است.

انصاری گفت: مراکز اردوگاهی، خود آسیب‌زا هستند و باید تلاش کنیم آسیب‌ها را در خود محله و یا توسط سازمان‌های مردم‌نهاد ساماندهی و رفع کنیم که هزینه کمتری را نیز دارد، لذا با استفاده از خود مردم، بهتر می‌توانیم آسیب‌های اجتماعی را ریشه‌کن کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا