اجتماعی و فرهنگی

دلیل مرگ هنرمندان و ورزشکاران از زبان دادستان تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین جعفری دولت آبادی در جلسه‌ عصر امروز که با حضور معاونان دادسرای تهران، دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضائی بخش استان تهران و فرماندهان راهور کشور و استان تهران برگزار شد، با اشاره به برخی وقایع اخیر در حوزه ورزش کشور اظهار داشت: به وزارت ورزش در مورد جرم مشروب خواری برخی تذکر می‌دهیم که متاسفانه اخیراً برخی حوادث و حتی فوت را در پی داشته است.

 

وی اخبار برخی نواحی دادسرا از جمله دادسرای ارشاد و راهور را مؤید آن دانست که لازم است در زمینه مبارزه با مشروب خواری و رانندگی در حال مستی کار بیشتری انجام گیرد.

 

جعفری با اشاره به تذکر چندی پیش خود خطاب به ورزشکاران و هنرمندان در رابطه با اخلاق حرفه‌ای و منش پهلوانی عنوان کرد: وقتی ورزشکار و هنرمندی دچار این مطلب (مشروب خواری) باشد و حتی مرگش ناشی از این موضوع اتفاق بیفتد این برای ما مناسب و زیبنده نیست.

 

در این خبر که از سوی میزان سایت رسمی قوه قضاییه منتشر شده دادستان عمومی و انقلاب تهران عنوان کرده است که در حال حاضر برخی ورزشکاری و هنرمندی را وسیله‌ای برای رسیدن به شهرت نابه‌جا کرده‌اند که البته مردم ما نسبت به این قضیه آگاه هستند. ورزشکاران باید اخلاقی قهرمانی و پهلوانی داشته باشند چون آنها الگوی بسیاری از جوانان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا