اجتماعی و فرهنگی

تحصیل رئیس جمعیت هلال احمر در آمریکا شایعه یا واقعیت؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین امیرمحسن ضیائی در رابطه با برخی شایعات مبنی بر ادامه تحصیل و بورسیه آن به کشور آمریکا، گفت: چنین خبری صحت ندارد چرا که به لحاظ تحصیلی سال‌ها تحصیلات خود را در بالاترین سطح انجام داده و در حال حاضر رئیس انجمن اندویورولوژی نیز در کشور هستم.

وی با اشاره به اینکه فلوشیپ و فوق‌تخصص در رزومه کاری من وجود دارد گفت: دیگر ادامه قرار به ادامه تحصیل نیست که بخواهم انجام دهم و برنامه‌ای هم در این رابطه در دست کار نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر در رابطه با دعوت صلیب‌سرخ آمریکا از هلال‌احمر ایران گفت: تمام جمعیت‌های صلیب‌سرخ و فدراسیون‌های بین‌المللی هلال‌احمر از ایران جهت بازدید از توانمندی‌ها و تبادل دانش‌ در این زمینه دعوت می‌کند و این مسئله امری دوجانبه است. به طوری که هفته گذشته صلیب‌سرخ اسپانیا از جمعیت هلال احمر ایران بازدید کردند و در هفته جاری نیز قرار است نمایندگانی از صلیب سرخ دانمارک به کشور ما سفر کنند.

ضیائی با تاکید بر اینکه این دعوت‌ها به صورت دوجانبه انجام می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته صلیب‌سرخ آمریکا برای شرکت در اجلاسی از ما دعوت کرده بود که بنده در این مراسم حضور نیافته ولی نماینده‌ای از ایران در این اجلاس شرکت کرد.

وی با اشاره به اینکه دعوت صلیب‌سرخ آمریکا از هلال‌احمر ایران هنوز پابرجا است گفت: فعلا برنامه‌ای برای سفر به آمریکا ندارم ، همچنین دعوت از صلیب‌سرخ آمریکا نیز در برنامه ما نیست.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: کشورهای مختلفی عضو هیات‌های حاکمه و فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ هستند و طی دعوت‌های دو جانبه از توانمندی‌های یکدیگر بازدید می‌کنند. ایران نیز عضو این هیات بوده و برنامه‌هایی در این زمینه داشته اشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا