اجتماعی و فرهنگی

عرضه میوه بسته بندی در نمایشگاه «شهرآفتاب»

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  عبدالحسین رحیمی در خصوص احداث بازار میوه و تره بار مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب تصریح کرد: این پروژه در جهت ارایه خدمات به بازدیدکنندگان به مرحله اجرا در خواهد آمد. به همین منظور در مجموعه شهرآفتاب مکانی را برای عرضه میوه بسته بندی و دستچین به انتخاب مشتری، در فضایی به مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع در دست اقدام داریم.

 

وی با اشاره به تجهیز این بازار ادامه داد: در این تره بار میوه های برش شده در پوشش بهداشتی و در ظروف یکبار مصرف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه بخشی از مراجعه کنندگان و مشتریان این بازار میوه و تره بار، ناشران و افراد مستقر در نمایشگاه کتاب هستند، اضافه کرد: این در حالیست که برخی دیگر از مراجعه کنندگان شهروندان تهرانی و بازدیدکنندگان شهرستانی هستند. همچنین ساعات کار آن نیز هماهنگ با شروع و پایان کار نمایشگاه است.

 

وی با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم تا در جهت رفاه حال مراجعه کنندگان نمایشگاه ارایه خدمات داشته باشیم، گفت: این آمادگی را داریم که شهروندان تهرانی که در اطراف مجموعه شهرآفتاب زندگی می کنند نیز با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و از طریق مترو بتوانند از این فضا بهره مند شوند.

 

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، رحیمی با بیان اینکه برنامه ای برای عرضه مواد پروتئینی در بازار میوه و تره بار شهرآفتاب نداریم، افزود: بازدیدکنندگان می توانند اقلام مورد نیاز خود را این بازار تهیه کنند و این در حالیست که میدان میوه وتره بار شهرآفتاب با ایجاد سازه دائم در آینده نزدیک به مردم خدمات رسانی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا