اجتماعی و فرهنگی

زمان افتتاحیه نمایشگاه کتاب مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  علی‌اکبر اشعری با اشاره به برگزاری دوزادهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در شهر آفتاب اظهار کرد: زمان افتتاحیه نمایشگاه یکی از مصوبات این جلسه بود. بر این اساس معین شد ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در محل شهر آفتاب مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران و افتتاح مجموعه شهر آفتاب انجام شود.

 

 

وی مشخص شدن ساعت کاری نمایشگاه را یکی دیگر از مصوبات این جلسه عنوان کرد و گفت: همچنین ساعت برگزاری نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا درباره زمان شروع و پایان نمایشگاه به اظهار نظر پرداختند. سرانجام مقرر شد تا به مانند سال‌های گذشته ساعت کاری نمایشگاه ۱۰ صبح تا ۸ عصر باشد.

 

اشعری افزود: البته در روزهای تعطیل این زمان قابل تمدید خواهد بود که در فاصله یک روز قبل اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه با اشاره به تصویب پوستر نمایشگاه گفت: پوستر نمایشگاه نیز در این جلسه رونمایی شد و به تصویب اعضای شورا رسید.

 

 

اشعری همچنین از تغییر در جزئیات یکی از مصوبات شورای سیاست‌گذاری خبر داد و گفت: در جلسات قبلی شورا مصوبه‌ای با موضوع برداشته شدن محدودیت زمانی کتاب‌های ناشران به تصویب رسیده بود. پس از تصویب این مصوبه در کارگروهی کارشناسی‌هایی روی آن انجام شد و سرانجام تصمیم گرفته شد تا محدودیت زمانی به بازه شش‌ساله کاهش پیدا کند.

 

وی افزود: این امر به دلیل برخی ملاحظات صورت گرفت تا مشکلی در کار ناشران ایجاد نکند.

 

 

در دوازدهمین شواری سیاست‌گذاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، علی‌اکبر اشعری، علی‌اصغر سیدآبادی، رضا امیرخانی، مرتضی کاظمی، رضا صالحی امیری، محمد حمزه‌زاده، محمدحسین توکل صدیق، نادر قدیانی و مهدی اسماعیلی راد حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا