صیـانت و تکـریم کـارکنـان شهرداری تهران گامی بـرای افزایش رضایتمندی و ارتقای بهرهوری سازمان
مدیرکل سرمایهانسانی شهرداریتهران به همراه جمعی از معاونین و مدیران در چهاردهمین برنامه ملاقات خود با کارکنان، پاسخگوی درخواست دهها نفر از کارکنان متقاضی بود.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی ادارهکل سرمایهانسانی شهرداریتهران، همزمان با سهشنبههای پاسخگویی و در راستای تکریم و تسریع در رسیدگی به مشکلات و مطالبات کارکنان، مدیرکل و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه، پاسخگوی درخواست تعدادی از همکاران گرامی بودند.
مردانی مدیرکل سرمایهانسانی در این برنامه گفت: سرمایه انسانی از جایگاه ویژهای در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار و اثربخش برخوردار است و در ادامه نیروی انسانیِ دارای دانش، مهارتهای فنی، خلاقیت و تجربه را از داراییهای مولد سازمان برشمرد.
وی با اشاره به اینکه سرمایه انسانی عاملی است که بیش از عوامل دیگر بر رشد و بقای سازمان تاثیرگذار است افزود: نیروی انسانی توانمند در تحقق اهداف سازمان نقش فزایندهای دارد از اینرو توانمندسازی و تقویت آنها بسیار حائز اهمیت میباشد.
مدیرکل سرمایهانسانی در ادامه رسیدگی به امور پرسنل را از وظایف و دغدغههای حوزهی سرمایه انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: حفظ، صیانت و تکریم کارکنان از علل مؤثر در افزایش رضایتمندی بهشمار میرود و رضایت کارکنان میتواند به ارتقای سطح کیفیت خدمترسانی، جلب رضایت شهروندان و درنتیجه ارتقای بهرهوری سازمان بیانجامد.
گفتنی است در این برنامه؛ مراجعین بهصورت مستقیم مسائل و دغدغههای خود را با مدیرکل و معاونین مطرح کردند و در ادامه مردانی ضمن بررسی موارد مطروحه و ارائه رهنمودهای لازم، پیگیری فوری درخواست حاضرین را به معاونین خود واگذار کرد.
این گزارش میافزاید؛ همکاران محترم میتوانند برای ثبت درخواست خود به سامانه ملاقات مردمی در پرتال اینترانتی شهرداری تهران، اداره کل سرمایه انسانی و یا مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران مراجعه و با نام کاربری خود وارد سامانه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند تا بر اساس نوبت، به درخواست ایشان رسیدگی شود.
شایان ذکر است پس از ثبت درخواست از سوی کارکنان، موارد مطروحه از سوی کارشناسان بررسی و راهنماییهای لازم انجام و در صورت نیاز به ملاقات با مدیرکل اقدام لازم صورت میپذیرد.