مدیریت شهری

شهردار منطقه یک: شورایاری ها بعنوان دولت های محلی باید در کنار مدیریت شهری باشند/شورایاران اصلی ترین سرمایه های اجتماعی شهر تهران هستند

مواهب طبیعی و اکولوژیکی و افراد فرهیخته دو سرمایه اصلی در شمال تهران محسوب می شود که منطقه یک را ازسایر مناطق متمایز می کند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در جمع شورایاران محلات ۲۷ گانه شمال تهران با بیان مطلب فوق اظهار داشت:

هیچ منطقه ای در شهر تهران از نظر معیشتی ، دانش،شرایط فرهنگی بالاتر از منطقه یک نیست و این سرمایه انسانی اگر در کنار مدیریت شهری قرار گیرد نتیجه آن رونق منطقه است.

موسوی افزود: با ساختار سازی مناسب شورایاری ها می توانیم آن ها را از طرح مسایل و دغدغه های کوچک محلی به سمت ارایه طرح های کاربردی در محله ها ارتقا دهیم .

وی افزود: شورایاران بعنوان دولت های محلی باید طرح مناسب محله خود را بررسی کنند و به مدیریت شهری منطقه اعلام نمایند که چه طرح و پروژه هایی لازم است در محله آنها اجرا شود تا بستر شهری برای زندگی ساکنان آن مناسب سازی شود.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: تقویت شورایاری ها و نهادهای اجتماعی در راستای توسعه پایدار باید اجرا شود چرا که توسعه پایدار در شهر با توسعه اجتماعی رخ می دهد که مهمترین شاخص این توسعه ، حضور مردم، سازمان های مردم نهاد و سرمایه های انسانی است.

موسوی از شورایاران خواست بعنوان اصلی ترین سرمایه های اجتماعی شهر تهران با مشارکت خود در طرح های شهری مدیریت منطقه را یاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا