اجتماعی و فرهنگی

تعداد دانش‌آموزان کشور از مرز ۱۲.۵ میلیون گذشت

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین خسرو نظری، رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آخرین آمار از ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس، اظهار داشت: هم‌اکنون ۹۷ درصد دانش‌آموزان در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و هم‌چنان این روند ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تعداد ثبت‌نام شدگان در مدارس از مرز ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گذشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون در مجموع ۱۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۴۲۴ دانش‌آموز در مدارس کشور ثبت‌نام شده‌اند.

وی با اشاره به تعداد ثبت‌نام دانش‌آموزان مقطع ابتدایی کشور، خاطرنشان کرد: تاکنون ۷ میلیون و ۹۳ هزار و ۴۱۰ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی ثبت‌نام و در کلاس‌های درس دبستان حاضر شده‌اند.

وی به تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مقاطع متوسطه اول و دوم اشاره کرد و گفت: در مقطع متوسطه اول تاکنون ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۹۶۱ دانش‌آموز ثبت‌نام شده‌اند و ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۶۱۹ دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در مدارس ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: تعداد دانش‌آموزان استثنایی کشور تاکنون ۶۶ هزار و ۷۲ نفر هستند و در پیش‌دبستانی نیز هم‌اکنون ۳۰ هزار و ۳۶ نوآموز ثبت‌نام شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا