مدیریت شهری

آغاز برنامه ضربتی کنترل ترافیک در خیابان های مرکزی پایتخت/ نهضت پارکینگ سازی در جوارمعابر پرتردد تهران کلید خورد

شهردار منطقه۶ تهران از آغاز ساخت پارکینگ های طبقاتی در جوار مراکز درمانی و همچنین معابر پرتردد این منطقه مرکزی تهران خبرداد و گفت: با اجرایی سازی نهضت ساخت پارکینگ در یک برنامه کوتاه مدت و ضربتی از شدت معضل ترافیک خیابان های منطقه۶ کاسته می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶ ، رضا محمدی شهردار منطقه در آیین آغاز ساخت پروژه پارکینگ طبقاتی در بیمارستان های دکتر شریعتی و امام خمینی (ره) که روز شنبه ۶ خرداد ماه به عنوان بخشی از رویداد شنبه های امید و افتخار، در بیمارستان دکتر شریعتی با حضور زاکانی شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری برگزار شد گفت: از مشکلات اصلی شهروندان تهرانی در تردد به منطقه مشکل کمبود فضای پارک خودرو بود.

شهردار منطقه ۶ ادامه داد: این منطقه به عنوان پردیس علمی و قطب درمانی کشور محسوب می شود، لذا روزانه با میزان بالایی از تردد شهروندان تهرانی مواجه است، قطعاً این میزان تردد و پارک خودرو در حواشی خیابان ها برای ساکنین اصلی این منطقه نیز مشکلاتی ایجاد می کند.

از ظرفیت مراکز درمانی  به عنوان راهکار تامین پارکینگ استفاده کردیم

وی با اشاره به بافت مسکونی منطقه و مشکل در تامین زمین برای ساخت پارکینگ خاطرنشان کرد: از همین رو تلاش کردیم از ظرفیت مراکز دولتی و درمانی که خود از دلایل مهم ایجاد جاذبه سفر شهروندان تهرانی و بیماران برای درمان از نقاط مختلف کشور به منطقه بود، بهره مند شویم و از ظرفیت مراکز درمانی به عنوان راهکار حل کمبود پارکینگ  استفاده کنیم.

محمدی در پایان گفت: دغدغه اصلی ما شناسایی گره های موجود در زندگی شهری شهروندان در قلب پایتخت و تلاش برای رفع آن است، با احداث این پارکینگ ها تا حد قابل توجهی معضل فضای پارک درسطح منطقه رفع خواهد شد .

به گفته شهردار منطقه ۶ نهضت پارکینگ سازی در منطقه با مشارکت بخش خصوصی و ارگان های دولتی ادامه دار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا