اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

دلیل تشکیل نشدن جلسه امروز شورا اعلام شد

به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران با بیان اینکه شب گذشته اصل ردیف‌های بودجه بررسی شد و فرصت اینکه اعضای شورا امروز ردیف‌ها را در شورا بررسی کنند نداشتند، گفت:‌ بر همین اساس امروز بعد ازظهر جلسه هم اندیشی تشکیل خواهد شد و اعضا نظرات خود را اعلام خواهند کرد و در جلسه آتی در هفته آینده بررسی بودجه انجام خواهد شد و در این مدت نیز اعضا فرصت دارند که نسبت به بررسی ردیف‌های بودجه اقدام کنند.

چمران اظهار کرد: البته تعدادی از افراد در این جلسه حضور داشتند که من از آنها معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم که ببخشند.

 علیرضا نادعلی  هم در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران که به دلیل غیبت تعدادی از اعضا تشکیل نشد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس اعلام رئیس شورای شهر از آنجایی که تعدادی از اعضا فرصت کافی برای بررسی ردیف‌ها و تبصره‌های بودجه را نداشتند قرار شد که ساعت ۱۳ امروز جلسه هم اندیشی تشکیل شود.البته شمس احسان و تشکری هاشمی در مسافرت خارج از تهران بودند.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران،  بر اساس آئین‌نامه، جلسات شورا با حضور دو سوم اعضا تشکیل می‌شود و در غیر اینصورت جلسه تشکیل نمی‌شود.

براساس این گزارش قرار بود در جلسه امروز شورای شهر ردیف‌های بودجه مورد بررسی قرار گیرد اما به دلیل غیبت ۸ عضو شورا جلسه امروز تشکیل نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا